Інституційний репозитарій ЗНУ

Формування педагогічного авторитету майбутнього вчителя в процесі фахової підготовки

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мєшкова, Наталія Олександрівна
dc.date.accessioned 2020-03-27T19:00:22Z
dc.date.available 2020-03-27T19:00:22Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2170
dc.description Мєшкова Н. О. Формування педагогічного авторитету майбутнього вчителя в процесі фахової підготовки : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 "Освітні, педагогічні науки" / наук. керівник Л. С. Іванова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 86 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 86 сторінках друкованого тексту, містить 3 таблиці, 7 рисунків. Перелік посилань включає 72 джерела. Об’єкт дослідження: фахова підготовка майбутнього вчителя. Актуальність роботи визначається необхідністю більш повного розкриття значення особистості педагога, його професійно-педагогічної позиції і його авторитету в нових культурно-історичних умовах. В роботі проаналізовано теоретичні підходи до визначення поняття «педагогічний авторитет», визначено структуру педагогічного авторитету вчителя, обґрунтовано педагогічні умови формування авторитету майбутнього вчителя, досліджено процес формування педагогічного авторитету вчителя в процесі фахової підготовки. Наукова новизна полягає в систематизації матеріалу про сутність, структуру та педагогічні умови формування авторитету майбутнього вчителя. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 86 pages of printed text, contains 3 tables, 7 figures. The list of references includes 72 sources. The object of the study: professional training of the future teacher. The urgency of the work is determined by the need for fuller disclosure of the importance of the teacher's personality, his professional-pedagogical position and his authority in the new cultural and historical conditions. The paper analyzes theoretical approaches to the definition of the term "pedagogical authority", defines the structure of pedagogical authority of the teacher, substantiates pedagogical conditions for the formation of the authority of the future teacher, investigates the process of forming the pedagogical authority of the teacher in the process of professional training. The scientific novelty lies in the systematization of material about the nature, structure and pedagogical conditions of forming the authority of a future teacher. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject авторитет uk
dc.subject педагогічний авторитет вчителя uk
dc.subject культура мовлення uk
dc.subject професіоналізм учителя uk
dc.subject педагогічна майстерність uk
dc.subject творча педагогічна діяльність uk
dc.subject педагогічний такт uk
dc.subject authority uk
dc.subject pedagogical authority of the teacher uk
dc.subject speech culture uk
dc.subject professionalism of the teacher uk
dc.subject pedagogical skills uk
dc.subject creative pedagogical activity uk
dc.subject pedagogical tact uk
dc.title Формування педагогічного авторитету майбутнього вчителя в процесі фахової підготовки uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу