ZNU Institutional Repository

Вдосконалення організаційної діяльності викладача закладу вищої освіти засобами педагогічних технологій

Show simple item record

dc.contributor.author Руденко, Людмила Валеріївна
dc.date.accessioned 2020-03-28T18:29:54Z
dc.date.available 2020-03-28T18:29:54Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2185
dc.description Руденко Л. В. Вдосконалення організаційної діяльності викладача закладу вищої освіти засобами педагогічних технологій : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник Л. С. Іванова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 106 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 106 сторінках друкованого тексту, містить 3 таблиці, 2 рисунка. Перелік посилань включає 107 джерел, з них на іноземній мові – 1. Об’єкт дослідження: організаційна діяльність викладача закладу вищої освіти. Проблема вдосконалення організаційної діяльності викладачів є актуальною, перспективною у світлі розбудови системи освіти; обумовлена соціальним замовленням суспільства на висококваліфікованих спеціалістів, що залежить як від фахової компетентності викладача, так і від психолого-педагогічної. В роботі розкрита специфіка організаційної діяльності викладача у закладі вищої освіти, досліджено особливості удосконалення організаційної діяльності викладача у вищій школі. Наукова новизна полягає у тому, що із урахуванням особливостей психолого-педагогічної підготовки викладачів було визначено педагогічні умови удосконалення їх організаційної діяльності. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 106 pages of printed text, contains 3 tables, 2 figures. The list of references includes 107 sources, 1 of them in foreign language. The object of the study: organizational activity of the teacher of higher education institution. The problem of improving the organizational activity of teachers is relevant, promising in the light of the development of the education system; is conditioned by the social order of the society for highly qualified specialists, which depends on both the professional competence of the teacher and the psychological and pedagogical. The specifics of the organizational activity of the teacher in the institution of higher education are revealed in the work, the peculiarities of improvement of the organizational activity of the teacher in the higher school are investigated. The scientific novelty is that, taking into account the peculiarities of psychological and pedagogical training of teachers, pedagogical conditions for improving their organizational activity were determined. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject організаційна діяльність uk
dc.subject педагогічна майстерність uk
dc.subject педагогічна творчість uk
dc.subject педагогічні умови uk
dc.subject викладач закладу вищої освіти uk
dc.subject якість організаційної діяльності uk
dc.subject organizational activity uk
dc.subject pedagogical skills uk
dc.subject pedagogical creativity uk
dc.subject pedagogical conditions uk
dc.subject teacher of higher education institution uk
dc.subject quality of organizational activity uk
dc.title Вдосконалення організаційної діяльності викладача закладу вищої освіти засобами педагогічних технологій uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics