ZNU Institutional Repository

Формування ціннісно-мотиваційних детермінантів професійного росту викладача закладу вищої освіти

Show simple item record

dc.contributor.author Фомін, Федір Володимирович
dc.date.accessioned 2020-03-28T18:32:00Z
dc.date.available 2020-03-28T18:32:00Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2186
dc.description Фомін Ф. В. Формування ціннісно-мотиваційних детермінантів професійного росту викладача закладу вищої освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник В. В. Овсяннікова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 86 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 86 сторінках друкованого тексту, містить 9 таблиць, 9 рисунків. Перелік посилань включає 80 джерел. Об’єкт дослідження: процес професійного росту педагога вищої школи. Актуальність роботи полягає в тому, що незважаючи на великий діапазон досліджень, питання професійного росту педагога вищої школи недостатньо вивчені. У той же час зміни, що охопили всі сфери життя нашого суспільства, висувають високі вимоги до професіоналізму педагога вищої школи. В роботі розглянуто поняття «професійного росту» у психолого-педагогічній літературі, виявлено сутнісні характеристики професійного росту викладача закладу вищої освіти, запропоновано шляхи та засоби професійного росту викладача закладу вищої освіти, досліджено ціннісно-мотиваційні аспекти професійного росту викладача закладу вищої освіти. Наукова новизна полягає в тому, що розроблено програму формування ціннісно-мотиваційних детермінантів професійного росту викладача. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 86 pages of printed text, contains 9 tables, 9 figures. The list of references includes 80 sources. The object of the study: the process of professional growth of a high school teacher. The urgency of the work is that despite the wide range of studies, the issues of professional growth of the teacher of higher education are insufficiently studied. At the same time, the changes that have covered all spheres of life in our society place high demands on the professionalism of the high school teacher. The article deals with the concept of "professional growth" in psychological and pedagogical literature, reveals the essential characteristics of professional growth of a teacher of a higher education institution, suggests ways and means of professional growth of a teacher of a higher education institution, investigates the value-motivational aspects of a teacher's professional growth. The scientific novelty is that the program of formation of value-motivational determinants of teacher's professional growth has been developed. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject професія uk
dc.subject професійна діяльність uk
dc.subject професійний ріст uk
dc.subject цінність uk
dc.subject мотивація uk
dc.subject система вищої освіти uk
dc.subject викладач uk
dc.subject ціннісно-мотиваційні аспекти професійного росту uk
dc.subject profession uk
dc.subject professional activity uk
dc.subject professional growth uk
dc.subject value uk
dc.subject motivation uk
dc.subject higher education system uk
dc.subject teacher uk
dc.subject value-motivational aspects of professional growth uk
dc.title Формування ціннісно-мотиваційних детермінантів професійного росту викладача закладу вищої освіти uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics