Інституційний репозитарій ЗНУ

Public-space як ресурсу розвитку туристичної привабливості міста

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кирієнко, Ксенія Володимирівна
dc.date.accessioned 2020-03-28T22:25:16Z
dc.date.available 2020-03-28T22:25:16Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2224
dc.description Кірієнко К. В. Public-space як ресурсу розвитку туристичної привабливості міста : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 054 «Соціологія» / наук. керівник Т. О. Ратушна. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 73 с. uk
dc.description.abstract UA : Public-space є основою для нормального функціонування життя міста та виконує дуже важливі функції соціалізації, комунікації, формує норми поведінки та почуття толерантності, здатне створювати настрій, умови для естетичного сприйняття і задоволення. Туристична привабливість є динамічною категорією, оскільки за своєю сутністю передбачає наявність певного сприйняття території. Розвиток туристичної привабливості міста – це цілеспрямований процес змін, що включають в себе реалізацію туристичного потенціалу та туристичної інфраструктури міста, просування його туристичного іміджу. Ключовим суб’єктом у розвитку туристичної привабливості є місцеві органи влади. Вони, мають більші можливості розвивати інноваційні, унікальні ідеї на конкретному муніципальній рівні, взаємодіяти з населенням, підтримувати ініціативні групи, створювати привабливі публічні простори. uk
dc.description.abstract EN : Public-space is the basis for the normal functioning of city life and performs very important functions of socialization, communication, forms norms of behavior and feelings of tolerance, capable to create mood, conditions for aesthetic perception and pleasure. Tourist attraction is a dynamic category as it inherently implies a certain perception of the territory. The development of the tourist attractiveness of the city is a deliberate process of change, which includes the realization of the tourist potential and tourist infrastructure of the city, promotion of its tourist image. Local authorities are a key actor in the development of tourist attraction. They have greater opportunities to develop innovative, unique ideas at the specific municipal level, to interact with the population, to support initiative groups, to create attractive public spaces. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject public-space uk
dc.subject туристична привабливість міста uk
dc.subject tourist attractive of the sity uk
dc.title Public-space як ресурсу розвитку туристичної привабливості міста uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу