Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гогунська, Євгенія Владиславівна | |
dc.date.accessioned | 2020-03-29T19:03:47Z | |
dc.date.available | 2020-03-29T19:03:47Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2240 | |
dc.description | Гогунська Є. В. Взаємозв’язок емоційного інтелекту з ціннісними орієнтаціями студентів-психологів : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник М. Г. Ткалич. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 84 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : Робота викладена на 84 сторінок, 8 таблиць, 6 рисунків, 3 додатків. Перелік посилань включає 50 джерел. Об’єкт дослідження: емоційний інтелект та ціннісні орієнтації особистості. Розвиток суспільства, глобалізація більшості сфер людського життя – це все безпосередньо впливає на сучасну особистість. Перенасиченість інформацією, мінливі умови життєдіяльності накладають відбиток на мислення і поведінку людини. І у цей час професія психолога набуває особливої актуальності. Процес становлення професіонала є складним і багаторівневим. Протягом навчання студент-психолог здобуває теоретичні знання, практичні вміння та навички, у нього формується професійна направленість. Окрім навчання, у період здобування вищої освіти продовжується особистісний ріст студентів. Суттєві трансформації в особистісно-професійному становленні студентів-психологів стосуються, звісно, і ціннісних орієнтацій, і розвитку емоційного інтелекту. Наукова новизна кваліфікаційної роботи полягає у визначенні особливостей взаємозв’язку емоційного інтелекту та ціннісних орієнтацій студентів-психологів. | uk |
dc.description.abstract | EN : The work is spread over 84 pages, 8 tables, 6 figures, 3 appendices. The list of links includes 50 sources. Object of study: emotional intelligence and personality values. The development of society, the globalization of most spheres of human life - it all directly affects the modern personality. Information overload, changing conditions of life imprint on the thinking and behavior of a person. And at this time the profession of psychologist becomes especially relevant. The process of becoming a professional is complex and multilevel. During his studies, the student-psychologist acquires theoretical knowledge, practical skills and skills, and forms his professional orientation. In addition to studying, during the period of higher education, students' personal growth continues. Substantial transformations in the personal and professional development of psychology students relate, of course, to value orientations and the development of emotional intelligence. The scientific novelty of qualification work is to determine the peculiarities of the interconnection of emotional intelligence and value orientations of students-psychologists. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | емоційний інтелект | uk |
dc.subject | ціннісні орієнтації | uk |
dc.subject | студенти-психологи | uk |
dc.subject | взаємозв'язок | uk |
dc.subject | програма | uk |
dc.subject | тренінг | uk |
dc.subject | emotional intelligence | uk |
dc.subject | value orientations | uk |
dc.subject | psychology students | uk |
dc.subject | the relationship | uk |
dc.subject | program | uk |
dc.subject | training | uk |
dc.title | Взаємозв’язок емоційного інтелекту з ціннісними орієнтаціями студентів-психологів | uk |
dc.title.alternative | The Relationship of Emotional Intelligence with the Value Orientations of Students-Psychologists | uk |
dc.type | Магістерська робота | uk |