Інституційний репозитарій ЗНУ

Особливості розвитку інтелекту в молодшому шкільному віці засобами ментальної арифметики

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кобезська, Анастасія Олександрівна
dc.date.accessioned 2020-03-29T19:08:45Z
dc.date.available 2020-03-29T19:08:45Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2241
dc.description Кобезська А. О. Особливості розвитку інтелекту в молодшому шкільному віці засобами ментальної арифметики : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник Ю. В. Железнякова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 87 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 87 сторінок, 4 таблиці, 4 рисунка, 1 додаток. Перелік посилань включає 50 джерел. Об’єкт дослідження: розвиток інтелекту в молодшому шкільному віці. Необхідність активізації інтелектуальних ресурсів нашого суспільства є одним з найважливіших умов подолання пережитого в даний час. Зокрема, вона передбачає вирішення проблеми розвитку інтелекту, під яким мається на увазі стійка здатність людини розуміти інших людей і самого себе, свої взаємини з оточуючими, а також прогнозувати міжособистісні події. Інтелект визначається як активний процес встановлення відносин між явищами зовнішнього світу. З точки зору Ж. Ж. Піаже, дитина є біологічною істотою вимушеним поступово адаптуватися до навколишнього його суспільному середовищі, де повна соціалізація відбувається лише до підліткового віку. Розвиток інтелекту відбувається відповідно до етапів (від сенсорно-моторного до понятійному інтелекту)Наукова новизна кваліфікаційної роботи полягає у виявлені особливостей розвитку інтелекту в молодшому шкільному віці засобами ментальної арифметики. uk
dc.description.abstract EN : The work is spread over 87 pages, 4 tables, 4 figures, 1 appendix. The list of links includes 50 sources. Object of study: the development of intelligence in young school age. The need to activate the intellectual resources of our society is one of the most important conditions for overcoming what is currently being experienced. In particular, it involves solving the problem of the development of intelligence, which means a person's stable ability to understand other people and himself, his relationships with others, as well as predict interpersonal events. Intelligence is defined as an active process of establishing relationships between the phenomena of the outside world. From the point of view of Jean Piaget, the child is a biological being forced to gradually adapt to its social environment, where complete socialization occurs only until adolescence. The development of intelligence is in accordance with the stages (from sensory-motor to conceptual intelligence) The scientific novelty of the qualification work is to identify the features of the development of intelligence in younger school age by means of mental arithmetic. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject молодший шкільний вік uk
dc.subject діти uk
dc.subject ментальна арифметика uk
dc.subject інтелект uk
dc.subject розвиток uk
dc.subject абакус uk
dc.subject younger school age uk
dc.subject children uk
dc.subject mental arithmetic uk
dc.subject intelligence uk
dc.subject development uk
dc.subject abacus uk
dc.title Особливості розвитку інтелекту в молодшому шкільному віці засобами ментальної арифметики uk
dc.title.alternative Development Peculiarities of Intelligence in Junior School Age by Means of Mental Arithmetic uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу