ZNU Institutional Repository

Організаційна культура як чинник лояльності персоналу промислового підприємства

Show simple item record

dc.contributor.author Севрук, Дана Вікторівна
dc.date.accessioned 2020-03-29T19:18:08Z
dc.date.available 2020-03-29T19:18:08Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2244
dc.description Севрук Д. В. Організаційна культура як чинник лояльності персоналу промислового підприємства : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник О. В. Іщук. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 103 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 103 сторінках, 12 рисунків, 2 додатка. Перелік посилань включає 75 джерел. Об’єкт дослідження: організаційна культура підприємства. Нажаль стан українського сучасного працевлаштування складається таким чином, що працездатне населення, не залежно ані від віку, освіти, чи професійної кваліфікації має тенденцію до виїзду за кордон задля підвищення власного матеріального становища зі сторони іноземних роботодавців. Шукаючи шляхи для отримання більшого матеріального прибутку заробітчани продають переважно свої фізичні вміння, працюючи переважно у сфері будівництва(укладальники плитки, мулярі, вантажники), промисловості(складальники обладнання, оператори верстатів), агросектору (збирання ягід та фруктів)інколи у сфері послуг (няні, продавці, перукарі)тощо, де не потрібні значні розумові здібності, вміння та навички. Нажаль тенденція до виїздів. Наукова новизна кваліфікаційної роботи полягає втому, що вперше емпірично досліджено організаційну культуру як чинник лояльності персоналу у співробітників промислового підприємства Запорізького регіону. uk
dc.description.abstract EN : The work is outlined on 103 pages, 12 drawings, 2 appendices. The list of links includes 75 sources. Object of study: organizational culture of the enterprise. Unfortunately, the state of modern Ukrainian employment is such that the able-bodied population, regardless of age, education or professional qualification, tends to go abroad in order to improve their financial position on the part of foreign employers. Seeking ways to get more material income, workers mostly sell their physical skills, working mainly in construction (tile builders, stonemasons, loaders), industry (equipment builders, machine operators), agribusiness (picking berries and fruits), sometimes in the services sector , salespeople, hairdressers), etc., where you do not need significant brainpower, skills, or skills. Unfortunately, the tendency to visit. The scientific novelty of the qualification work is that for the first time the organizational culture has been empirically investigated as a factor of staff loyalty among the employees of the industrial enterprise of the Zaporozhye region. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject організаційна культура uk
dc.subject лояльність персоналу uk
dc.subject промислове підприємство uk
dc.subject організація uk
dc.subject персонал uk
dc.subject organizational culture uk
dc.subject staff loyalty uk
dc.subject industrial enterprise uk
dc.subject organization uk
dc.subject personnel uk
dc.title Організаційна культура як чинник лояльності персоналу промислового підприємства uk
dc.title.alternative Organizational Culture as a Factor of Staff Loyalty of Industrial Enterprise uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics