UA : Робота викладена на 61 сторінках друкованого тексту, містить 22 рисунки, 28 джерел. Об’єкт дослідження – Web-орієнтовані інтелектуальні ігри як засіб навчання. Мета роботи: розробити методичні рекомендації щодо створення Web-орієнтованих інтелектуальних ігор. Методи дослідження – методи аналізу і синтезу, системного аналізу, порівняння, логічного узагальнення результатів. У освітньому просторі розширюються можливості використання електронних засобів, технологій і ресурсів з використанням мережі Інтернет та різних інноваційних технологій. З'являються нові форми організації освітнього процесу, а це висуває нові вимоги до сучасних педагогів в умовах електронного інформаційно-освітнього середовища. Поява зручних та безкоштовних Web-сервісів та, з іншого боку, досить високий рівень комп’ютерної грамотності викладачів, дозволяють все ширше використовувати Інтернет як середовище для взаємодії і продуктивної співпраці. Використання Web-орієнтованих ігор в навчанні може бути одним з перспективних підходів до підвищення ефективності навчання. Особисто створені викладачем Web-орієнтовані інтелектуальні ігри мотивують здобувачів освіти до навчання.
EN : The work is presented on 61 pages of printed text, 22 figures, 28 references. The object of the study is the Web-based intellectual games as a learning tool. The aim of the study is to develop a technology for creating the Web-based intellectual games. The methods of research are methods of analysis and synthesis, system analysis, comparative, logical generalization of results. The using of the electronic tools, the technologies and the resources from the Internet, the different innovative technologies is expanding in the educational space. The new forms of the educational process are emerging, so the new demands to modern teachers for using electronic information and educational environment appear. The convenient and the free Web services emerge. The level of computer knowledge of teachers groves up. So it is possible to use the Internet as a medium for the interaction and the collaboration. Using the Web-oriented games is the possibility to improving the learning effectiveness. The Web-oriented intellectual games created by the teacher motivate the students to learn.