UA : Робота викладена на 64 сторінках друкованого тексту, містить 7 таблиць, 4 рисунки, 21 джерело. Для досягнення мети в роботі вирішуються наступні завдання: - вивчення досвіду впровадження освітнього порталу у середній освіті; - виділити основні завдання, що виникають в процесі навчання інформатики в старшій школі; - виділити основні можливості й функції освітнього середовища; - розробити методику використання освітнього середовища для учнів старшої школи у закладах середньої освіти. Провести педагогічний експеримент, що підтверджує доцільність застосування розробленої методики. Об’єкт дослідження – процес навчання інформатики учнів старших класах закладів загальної середньої освіти. Предмет дослідження – компоненти веб-орієнтованої методичної системи навчання інформатики учнів старших класів закладів загальної середньої освіти.
EN : The work is presented on 64 pages of printed text, 7 tables, 4 figures, 21 references. To achieve this goal, the following tasks are solved: - studying the experience of implementing the educational portal in
secondary education; - identify the main tasks that arise in the process of teaching computer science in high school; - highlight the main features and functions of the educational environment; - develop a methodology for the use of the educational environment for high school students in secondary education. To carry out pedagogical experiment, which confirms the expediency of using the developed methodology The object of study is the process of teaching computer science to upper secondary school students. The subject of the study is the components of a web-oriented methodological system of teaching computer science to high school students of general secondary education.