ZNU Institutional Repository

Розробка вдосконаленої методики викладання теми «Мова програмування» шкільного курсу з використанням мобільних технологій

Show simple item record

dc.contributor.author Воробйова, Олена Миколаївна
dc.date.accessioned 2020-03-30T04:01:25Z
dc.date.available 2020-03-30T04:01:25Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2262
dc.description Воробйова О. М. Розробка вдосконаленої методики викладання теми «Мова програмування» шкільного курсу з використанням мобільних технологій : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 122 "Комп'ютерні науки" / наук. керівник В. А. Єрмолаєв . Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 53 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 53 сторінках друкованого тексту, містить 2 таблиці, 17 рисунків, 9 джерел. Об’єкт дослідження – методика викладання. Мета роботи – дослідження та вдосконалення методики викладання теми «Мова програмування» шкільного курсу з використанням мобільних технологій. Метод дослідження – аналітичний, описовий, емпіричний. Випускна кваліфікаційна робота виконана на тему: «Розробка вдосконаленої методики викладання теми «Мова програмування» шкільного курсу з використанням мобільних технологій» на прикладі шкільного курса «Інформатика» 8 клас Лежинського навчально-виховного комплексу. Випускна кваліфікаційна робота виконана на актуальну на сьогодняшній день тему, оскільки інформаційні технології все більше и раніше приходять в наше життя і нове покоління потребує нових підходів к питанням навчання, зважаючи на неефективних методів навчання. Розроблені рекомендації щодо вдосконалення методів викладання теми «Мова програмування» для 8 класу з використанням мобільних пристроїв інформаційних технологій. У першому розділі дипломної роботи проведено досить докладний і кваліфікований аналіз теоретичних основ методики навчання із застосуванням мобільних технологій. Досліджено проблему, над якою працювали і її актуальність на момент написання, а також методи, які застосовувалися і застосовуються до теперішнього часу. Аналіз їх ефективності, переваги і недоліки, рекомендовані до застосування системи навчання мові програмування школярів. У другому розділі роботи описана методика навчання, докладний опис засобів, що застосовуються в якості допоміжних ресурсів для вивчення теми «Мова програмування», програма вивчення. Виявлено особливості методики навчання і її результати на прикладі контролю знань учнів по завершенні вивчення заданої теми шляхом тестування і оцінювання результатів. У третьому розділі представлений аналіз результатів діяльності, аналіз формування знань учнів, аналіз доцільності впровадження проекту. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 53 pages of printed text, 2 tables, 17 figures, 9 references. The object of study is the teaching method. Purpose of work – to research and improve the methodology of teaching the topic «Programming Language» of the school course using mobile technologies. Research method – analytical, descriptive, empirical. The final qualification work was performed on the theme: «Development of an improved methodology of teaching the topic «Programming language» of the school course using mobile technologies» on the example of the school course «Informatics» 8 class educational complex at the Lezheno. The final qualification work has been done on a relevant topic today, as information technologies are increasingly coming into our lives and a new generation is in need of new approaches to learning issues, due to inefficient teaching methods. Recommendations for improving the methods of teaching the topic «Programming Language» for 8th grade using mobile information technology devices have been developed. In the first section of the thesis a rather detailed and qualified analysis of the theoretical foundations of the methodology of teaching using mobile technologies is conducted. The problem that has been worked on and its relevance at the time of writing, as well as the methods that have been applied and applied to the present time are investigated. An analysis of their effectiveness, advantages and disadvantages, recommended for the application of the system of learning the language of programming students. The second section describes the teaching methodology, a detailed description of the tools used as ancillary resources to study the topic «Programming Language», the study program. The peculiarities of teaching methodology and its results are revealed on the example of control of students’ knowledge after completing the study of a given topic by testing and evaluating the results. The third section presents the analysis of the results of the activities, the analysis of the formation of students’ knowledge, the analysis of the feasibility of implementing the project. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject аналіз uk
dc.subject дослідження uk
dc.subject методика uk
dc.subject мобільні технології uk
dc.subject мова програмування uk
dc.subject шкільний курс uk
dc.subject analysis uk
dc.subject research uk
dc.subject methodology uk
dc.subject mobile technologies uk
dc.subject programming language uk
dc.subject school course uk
dc.title Розробка вдосконаленої методики викладання теми «Мова програмування» шкільного курсу з використанням мобільних технологій uk
dc.title.alternative Development of an advanced methodology of teaching the topic of «Programming language» school course using mobile technologies uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics