Інституційний репозитарій ЗНУ

Технології соціальної роботи з профілактики булінгу в шкільному колективі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Хакімова, Мата Русланівна
dc.date.accessioned 2020-03-30T04:15:24Z
dc.date.available 2020-03-30T04:15:24Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2266
dc.description Хакімова М. Р. Технології соціальної роботи з профілактики булінгу в шкільному колективі : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота" / наук. керівник І. Ю. Чайка. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 97 с. uk
dc.description.abstract UA : Мета дослідження: формування моделі системи технологій соціальної роботи з профілактики булінгу в шкільному колективі. Об’єкт дослідження: взаємовідносини учнів старших класів. Предмет дослідження: технології соціальної роботи з профілактики булінгу в шкільному колективі. Методи дослідження: спостереження, опитування, анкетування, порівняння та історичний метод. Гіпотеза: соціальна робота з профілактики булінгу має на меті не лише завчасне виявлення негативних відносин між однолітками, а й використання різних технологій задля відновлення та здорової атмосфери в колективі. Але для того, щоб позбутися цього явища не вистачає реалізацію системи заходів із соціальної профілактики булінгу в шкільному колективі з використання технологій соціальної роботи (тренінгів, консультацій, тощо), а й потрібно змінювати саме структуру школи, впроваджувати чіткі правила, яким повинні слідувати не тільки вчителі, а й учні. Висновки: 1. Булінг володіє специфічними рисами: тривалий повторювальний характер, дисбаланс сил кривдника і жертви. 2. Антибулінгові втручання проводяться на трьох рівнях: - на рівні школи – впровадження таких заходів, як анкетування, обов’язкове проведення шкільних зборів у форматі «вчителі-батьки-діти»; краща супервізія дітей; - на рівні класу – обов’язкова колективна розробка правил класу з протидії булінгу; спільні активності учнів класу; - на індивідуальному рівні – серйозні розмови з кривдниками та жертвами, з батьками учнів, які опинилися в ситуації булінгу; дискусійні групи для батьків кривдників та жертв. uk
dc.description.abstract EN : Research purpose is to form a model of the social work technologies system for bulling prevention in school collective. Research object is relationship between high school students. Research subject is the social work technologies on bulling prevention in school collective. Research methods are observation, survey, questionnaire, comparison and historical method. Research hypothesis is that social work on bulling prevention aims not only to detect negative relationships between peers timely, but also to use different technologies for the sake of recovery and a healthy atmosphere in the collective. But in order to get rid of this phenomenon, it is not enough to implement a system of measures for social prevention of bulling in school collective using social work technologies (trainings, consultations, etc.), but also need to change the school structure itself, introduce clear rules, which should be followed not only by teachers, but also by students. Conclusions: 1. Bulling has such specific features as long repetitive nature, imbalance of the offender and the victim’s force. 2. Anti-bulling interventions are conducted at three levels: – at school level – implementation of measures such as questionnaires, compulsory school meetings in the format of “teacher-parent-child”; better supervision of the children; – at the class level – mandatory collective development of class rules for counteracting billing; joint activities of the class students; – at the individual level – serious discussions with abusers and victims, with parents of the students who were in situation of bulling; discussion groups for parents of both abusers and victims. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject булінг uk
dc.subject кібербулінг uk
dc.subject медіація uk
dc.subject толерантна поведінка uk
dc.subject bulling uk
dc.subject cyberbulling uk
dc.subject mediation uk
dc.subject tolerant behavior uk
dc.title Технології соціальної роботи з профілактики булінгу в шкільному колективі uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу