Інституційний репозитарій ЗНУ

Рекламні тури як ефективний спосіб просуненя туристичного продукту

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Васильченко, Аліна Романівна
dc.date.accessioned 2020-03-31T07:05:22Z
dc.date.available 2020-03-31T07:05:22Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2293
dc.description Васильченко А. Р. Рекламні тури як ефективний спосіб просунення туристичного продукту : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 242 "Туризм" / наук. керівник Л. В. Безкоровайна. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 76 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота – 76 сторінок, 3 рисунки, 2 таблиця, 60 літературних джерел, 4 додатків. Метою дослідження є доказ ефективності рекламного туру в просуванні туристичного продукту. Відповідно до мети роботи нами було встановленно такі дослідницькі завдання: o Вивчити теоретичні засади туристичного продукту o Дослідити ефективність проведення рекламних турів на продаж турів o Розробити рекламний тур до Єгипту Об’єкт – рекламний тур. Предмет – предметом дослідження є основні показники які впливають на ефективність рекламних турів, та подальше просунення турів. Методи дослідження: соціологічні та економічні методи дослідження, а саме: аналізу і синтезу, описовий, порівняльний,проектування анкетування. Основна частина роботи присвячена дослідженю основних шляхів підвищення ефективності рекламних турів та впливу таких турів на подальший продаж туристичного продукту туроператором. Розробленя «Рекламного туру в Єгипет із Запоріжжя». uk
dc.description.abstract EN : Qualification work — 76 pages,3 figures,2tables,60 literature,4 applications. The purpose of the work is to investigate the effectiveness of promotion of the tourist product through the introduction of advertising tours. The object is an advertising tour. Subject — The subject of the study is the main indicators that influence the effectiveness of advertising tours, and the further promotion of tours. Research Methods: Sociological and economic research methods, namely: analysis and synthesis, descriptive, comparative, questionnaire design. The main part of the work is devoted to the study of improving the effectiveness of advertising tours, and the impact of such tours on the further sale of the tourist product by the tourist operator. By developing an advanced author's tour «Advertising Tour to Egypt from Zaporozhye». uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject туризм uk
dc.subject туристичні ресурси uk
dc.subject рекламні тури uk
dc.subject туроператор uk
dc.subject турагент uk
dc.subject туристичний проект uk
dc.title Рекламні тури як ефективний спосіб просуненя туристичного продукту uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу