UA : Кваліфікаційна робота – 93 сторінки, 11 таблиць, 12 рисунків, 75 літературних посилань, 7 додатків.
Мета роботи – проаналізувати систему управління персоналом та розробити шляхи вдосконалення її в закладі харчування туристів Арт-кафе «Тепло».
Об’єкт дослідження – персонал закладу харчування туристів.
Предмет дослідження – система управління в закладі харчування туристів.
Методи дослідження. В процесі дослідження використовувалися наступні методи: системно – конструкторний, кількісний і якісний аналізи; синтезу; порівняння; теоретичного узагальнення.
Не перший рік сфера туризму і обслуговування працює над покращенням результатів на усіх рівнях: продукт, естетичне задоволення, комфорт, ставлення до гостей. Від правильно поставлених завдань, мотивації та професійного розвитку людей, що працюють в сфері гостинності залежить кінцевий результат: задоволення туристів від відвідування та зріст популярності й прибутку підприємства.
Управління персоналом – найважливіша складова в організації, орієнтована на приведення у відповідність персоналу і цілей, стратегій, завдань розвитку організації. Люди є головним ресурсом і представляють собою соціальну цінність організації.
Зміст кваліфікаційної роботи полягає у виконанні аналізу системи управління персоналом, вивчення особливостей управління персоналом в ресторанній сфері на прикладі конкретного закладу харчування туристів міста Запоріжжя і, на основі отриманої інформації, формуванні шляхів вдосконалення системи управління персоналом закладу харчування туристів.
EN : Thesis is 93 pages, 11 tables, 12 pictures, 75 references, 7 applications
The purpose of the work – to analyze the personnel management system and to develop ways to improve it in catering establishment of tourists Art-café «Teplo».
The object of research – staff of catering establishments.
The subject of the study – the management system in the establishments.
Research methods. In the process of research the following methods were used: system - design, quantitative and qualitative analyzes; synthesis; comparison; theoretical generalization.
It is not the first year that the tourism and service sector has been working to improve results at all levels: product, aesthetic satisfaction, comfort, guest attitude. The end result depends on the right tasks, motivation and professional development of the people working in the hospitality sphere: satisfaction of tourists from visiting and increase of popularity and profit of the enterprise.
Personnel management - the most important component in the organization, focused on aligning staff and goals, strategies, objectives of the organization's development. People are the main resource and represent the social value of the organization.
The content of the qualification work consists in the analysis of the personnel management system, to study the features of personnel management in the restaurant sphere on the example of a specific catering establishment of the city of Zaporizhzhia and, based on the information received, to formulate ways of improving the staff management system of the catering establishment of tourists.