ZNU Institutional Repository

Психологічні особливості професійної орієнтації в підлітковому віці

Show simple item record

dc.contributor.author Товстоножко, Володимир Олегович
dc.date.accessioned 2020-04-01T08:23:27Z
dc.date.available 2020-04-01T08:23:27Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2365
dc.description Товстоножко В. О. Психологічні особливості професійної орієнтації в підлітковому віці : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник А. П. Поплавська. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 73 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 73 сторінки, 8 таблиць, 3 додатка. Перелік посилань включає 57 джерел. Об’єкт дослідження: професійна орієнтація підлітків. Проблема професійної орієнтації в підлітковому віці посідає важливе місце у педагогічній та віковій психології, оскільки стосується вирішального моменту у життєвому становленні особистості. Особливої актуальності вона набуває у підлітковому віці. У зв’язку з цим, центральним і досить складним завданням сучасної школи є формування в учнівської молоді здатності до свідомого та самостійного вибору професії і подальшого оволодіння нею. Вирішення цього завдання багато в чому залежить від активної позиції самих учнів, від усвідомленості себе суб’єктом власного життя, прагнення до особистісної самореалізації, вміння самостійно приймати відповідальні рішення. Тому вивчення професійної орієнтації в підлітковому віці може відкрити нові шляхи його оптимізації. Наукова новизна кваліфікаційної роботи полягає в теоретичному дослідженні передумов і розробленні методичного забезпечення діагностики впливу чинників і факторів на вибір професії в підлітковому віці. uk
dc.description.abstract EN : The work is laid out in 73 pages, 8 tables, 3 appendices. The list of links includes 57 sources. Object of study: professional orientation of teenagers. The problem of vocational guidance in adolescence plays an important role in pedagogical and age psychology, as it relates to the crucial moment in the personal development of a person. It becomes especially relevant in adolescence. In connection with this, the central and quite difficult task of the modern school is to develop in the youth of students the ability to make a conscious and independent choice of profession and to master it further. This task depends largely on the active position of the students themselves, on the awareness of the subject of their own lives, the desire for personal self-realization, the ability to make responsible decisions independently. Therefore, the study of vocational guidance in adolescence can open new ways to optimize it. The scientific novelty of the qualification work is the theoretical study of the prerequisites and the development of methodological support for the diagnosis of the influence of factors and factors on the choice of profession in adolescence. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject підлітковий вік uk
dc.subject учні старших класів uk
dc.subject вибір професії uk
dc.subject психолого-педагогічні чинники uk
dc.subject профорієнтація uk
dc.subject самопізнання потреб та нахилів uk
dc.subject самовизначення учнів uk
dc.subject teenage uk
dc.subject high school students uk
dc.subject career choices uk
dc.subject psychological and pedagogical factors uk
dc.subject vocational guidance uk
dc.subject self-knowledge of needs and inclinations uk
dc.subject students' self-determination uk
dc.title Психологічні особливості професійної орієнтації в підлітковому віці uk
dc.title.alternative Psychological Peculiarities of Professional Orientation in Adolescence uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics