dc.contributor.author |
Журавльова, Ольга Михайлівна |
|
dc.contributor.author |
Zhuravleva, Olga |
|
dc.date.accessioned |
2020-04-02T12:55:54Z |
|
dc.date.available |
2020-04-02T12:55:54Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2398 |
|
dc.description |
Журавльова О. М. Удосконалення діяльності підприємств туристичного бізнесу в умовах конкуренції : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник Л. Ф. Муц. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 126 с. |
uk |
dc.description.abstract |
UA : В кваліфікаційній роботі розглянуто теоретико-методологічні засади діяльності підприємств туристичного бізнесу в умовах конкуренції. Розглянуто особливості формування діяльності ТОВ «ПРИЗ-ТУР» в умовах конкуренції. Певна увага приділяється виявленню перспектив і недоліків діяльності ТОВ «ПРИЗ-ТУР» в умовах конкуренції. |
uk |
dc.description.abstract |
EN : The qualification work deals with the theoretical and methodological principles of activity of tourism business enterprises in the conditions of competition. The features of formation of activity of LLC "PRIZ-TUR" in the conditions of competition are considered. Particular attention is paid to identifying the prospects and disadvantages of PRIZ-TUR LLC in competitive conditions. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
конкуренція |
uk |
dc.subject |
маркетинг |
uk |
dc.subject |
туристична послуга |
uk |
dc.subject |
туроператор |
uk |
dc.subject |
турагент |
uk |
dc.subject |
ефективність управління |
uk |
dc.subject |
competition |
uk |
dc.subject |
tourism |
uk |
dc.subject |
market |
uk |
dc.subject |
tourist service |
uk |
dc.subject |
tour operator |
uk |
dc.subject |
effect |
uk |
dc.title |
Удосконалення діяльності підприємств туристичного бізнесу в умовах конкуренції. |
uk |
dc.title.alternative |
Improvement of tourism business in a competitive environment. |
uk |
dc.type |
Магістерська робота |
uk |