UA : В кваліфікаційній роботі магістра розглянуто теоретичні основи рекламної діяльності, основні теоретико-методологічні засади рекламної діяльності на підприємстві. Представлено аналітико-дослідницькі виміри управління рекламною діяльністю на підприємстві в сучасних умовах на прикладі інтернет-магазину «Картерс в Україні». Вивчено організаційноуправлінську структуру інтернет-магазину «Картерс в Україні». Досліджено напрями удосконалення управління рекламною діяльністю на підприємстві в сучасних умовах господарювання на прикладі інтернет-магазину «Картерс в Україні».
EN : In the qualification work of the master, the theoretical foundations of advertising activity, the main theoretical and methodological foundations of advertising activity at the enterprise are considered. Analytical and research dimensions of advertising management at the enterprise in modern conditions are presented on the example of the «Carters in Ukraine» online store. The organizational and managerial structure of the «Carters in Ukraine» online store has been studied. The directions of improving the management of advertising activities at the enterprise in modern economic conditions are studied using the «Carters in Ukraine» online store as an example.