Інституційний репозитарій ЗНУ

Табата-тренування як ефективний засіб підвищення функціональної підготовленості студентів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бабенко, Тихон Олександрович
dc.date.accessioned 2020-04-02T14:36:06Z
dc.date.available 2020-04-02T14:36:06Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2408
dc.description Бабенко Т. О. Табата-тренування як ефективний засіб підвищення функціональної підготовленості студентів : кваліфікаційна робота магістра спеціальність 017 "Фізична культура і спорт" / наук. керівник О. В. Соколова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 62 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота – 62 сторінок, 7 таблиць, 4 рисунка, 53 літературних джерела. Мета дослідження – обґрунтувати ефективність впливу занять з табататренування на показники функціональної підготовленості студентів. Об’єкт дослідження – навчально-тренувальний процес секційних занять з табата-тренувань. Суб’єкт дослідження – студенти Запорізького національного університету. Предмет дослідження – показники функціональної підготовленості. Методи дослідження: 1. Аналіз та узагальнення літературних джерел за темою дослідження. 2. Педагогічний експеримент. 3. Педагогічні спостереження. 4. Методи оцінки функціональної підготовленості. 5. Методи математичної статистики. Визначення рівня функціональної підготовленості дозволило констатувати стандартизований вплив навчально-тренувального процесу на організм студентів Запорізького національного університету. Отримані функціональні показники, їх значення та особливості мають обґрунтоване походження. Використання засобів табата-тренування в процесі секційних занять зі студентами Запорізького національного університету сприяло істотній оптимізації їх функціональної підготовленості. uk
dc.description.abstract EN : Thesis – 62 pages, 7 tables, 4 figures, 53 literary sources. The aim of the work is to substantiate the effectiveness of the impact of tabata training on the indicators of students' functional readiness. The object of study is the educational and training process of sectional classes on tabata training. The subject of study is students of Zaporizhzhia National University. The subject of the study – indicators of functional preparedness. Research methods: 1. Analysis and synthesis of literature on the topic of the research. 2. Pedagogical experiment. 3. Pedagogical observations. 4. Functional fitness assessment methods. 5. Methods of mathematical statistics. Determination of the level of functional readiness made it possible to state the standardized influence of the educational process on the organism of the students of Zaporizhzhia National University. The obtained functional indicators, their values and features have reasonable origin. The use of tabata training methods in the process of section sessions with students of Zaporizhzhia National University helped substantially optimize their functional readiness. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject студенти uk
dc.subject табата-тренування uk
dc.subject функціональна підготовленість uk
dc.subject серцево-судинна система uk
dc.title Табата-тренування як ефективний засіб підвищення функціональної підготовленості студентів uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу