ZNU Institutional Repository

Розвиток гнучкості у старшокласників на уроках фізичної культури

Show simple item record

dc.contributor.author Вергілес, Станіслав Юрійович
dc.date.accessioned 2020-04-02T14:43:52Z
dc.date.available 2020-04-02T14:43:52Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2412
dc.description Вергілес С. Ю. Розвиток гнучкості у старшокласників на уроках фізичної культури : кваліфікаційна робота магістра спеціальність 017 "Фізична культура і спорт" / наук. керівник В. О. Тищенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 60 с. uk
dc.description.abstract UA : Дипломна робота – 60 сторінок, 6 таблиць, 9 рисунків, 52 літературних джерела. Метою даного дослідження є оцінка ефективності занять з фізичної культури у загальноосвітній школі, щодо розвитку гнучкості у учнів старшого шкільного віку. Суб’єкт дослідження – діти старшого шкільного віку. Об'єкт дослідження – навчально-виховний процес з фізичної культури у загальноосвітній школі. Предмет дослідження – динаміка показників гнучкості у дітей старшого шкільного віку під впливом занять з фізичної культури. Методи дослідження – теоретичний аналіз науково-методичної літератури, педагогічні спостереження, педагогічний експеримент, тестування показників гнучкості, методи математичної статистики. У результаті дослідження було виявлено, що засоби які використовувались на заняттях з фізичної культури в контрольній групі, що спрямовані на розвиток гнучкості, дозволяють підтримувати розвиток показників гнучкості на попередньому рівні. А засоби, що застосовувалися в експериментальній групі дозволили збільшити показники гнучкості у юнаків і дівчат за результатами всіх тестів. Але вірогідні зміни спостерігаються за результатами тесту "нахил тулуба вперед з положення сидячи" у юнаків і дівчат 10 і 11 класу, а також за результатами тесту "шпагат поперечний" у дівчат 10 класу. Результати дослідження можуть бути використанні вчителями фізичної культури в навчально-виховному процесі з фізичного виховання, спрямованого на розвиток гнучкості учнів старшого шкільного віку. uk
dc.description.abstract EN : Thesis consists of 60 pages, 6 tables, 9 applications, 52 references. The aim of this study is to assess the effectiveness of physical training in public school to develop flexibility in high school age students. Participants of the study – children of high school age The object of the study – educational process on physical training in public school. The subject of research – indicators' dynamics of flexibility in high school age children due to a physical education lesson. Methods of research – theoretical analysis of scientific and methodical literature, pedagogical supervision, pedagogical experiment, testing indicators of flexibility, and methods of mathematical statistics. The study revealed that the elements were used during Physical Education lesson in the control group, aimed at developing the flexibility to support the development of flexibility indicators at the same level. However, the elements were used in the experimental group made it possible to increase the flexibility of performance in boys and girls based on the outcomes of all the tests. But significant changes were observed on the test results "bending forward the torso from a sitting position" in boys and girls 10th and 11th grades, as well as the test results "split" in girls 10th grade. Results of the study can be used by Physical Education teachers in the educational process of physical education lessons aimed at developing flexibility of high school age students. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject гнучкість uk
dc.subject старший шкільний вік uk
dc.subject юнаки uk
dc.subject дівчата uk
dc.subject загальоносвітні школи uk
dc.title Розвиток гнучкості у старшокласників на уроках фізичної культури uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics