ZNU Institutional Repository

Розвиток рухових якостей дітей дошкільного віку з використанням методу ігрового тестування

Show simple item record

dc.contributor.author Барановська, Ганна Олександрівна
dc.date.accessioned 2020-04-02T14:50:37Z
dc.date.available 2020-04-02T14:50:37Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2415
dc.description Барановська Г. О. Розвиток рухових якостей дітей дошкільного віку з використанням методу ігрового тестування : кваліфікаційна робота магістра спеціальність 017 "Фізична культура і спорт" / наук. керівник В. О. Тищенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 55 с. uk
dc.description.abstract UA : Дипломна робота – 55 сторінок, 5 таблиць, 4 рисунки, 44 літературних джерела. Мета дослідження – дослідити рівень розвитку рухових якостей дітей дошкільного віку за допомогою методу ігрового тестування. Суб’єкт дослідження – діти дошкільного віку санаторного дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №199 «Вогник» Запорізької міської ради Запорізької області. Об'єкт дослідження – навчально-виховний процес занять з фізичної культури у санаторному дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) №199 «Вогник» Запорізької міської ради Запорізької області. Предмет дослідження – динаміка показників рухових якостей у дітей дошкільного віку під впливом занять з фізичної культури за допомогою методу ігрового тестування. Методи дослідження – теоретичний аналіз та узагальнення даних науково-методичної літератури, педагогічні спостереження, тестування показників рухових якостей, методи математичної статистики. В результаті проведеного дослідження встановлено, що використання під час контролю рівня рухової підготовленості методу ігрового тестування дітей 4-х років позитивно впливає на підвищення емоційного фону занять з фізичної культури. Результати дослідження можуть бути використанні інструкторами з фізичної культури в навчально-виховному процесі, спрямованого на контроль рухових якостей дітей дошкільного віку за допомогою методу ігрового тестування. uk
dc.description.abstract EN : Thesis consists of 55 pages, 5 tables, 4 applications, 44 references. The aim of the study – to research the level of development of motor abilities for preschool children using the method of game testing.Participants of the study – children of high school age The object of the study – the educational process of physical training in preschool. The subject of research – preschool children of sanatorium preschool educational institution (nursery). Methods of research – theoretical analysis of scientific and methodical literature, pedagogical supervision, pedagogical experiment, testing indicators, and methods of mathematical statistics. The effectiveness of the process of Physical Education in preschool education is determined by objective monitoring and evaluation system of physical fitness of children. The system of testing would provide an objective level of physical fitness of children, enhance motor activity, and optimization of physical development and health promotion. Therefore there is a necessity to improve the system of testing physical fitness for preschool children. Urgent is the development of objective criteria for assessing the tools and motor abilities for preschool children. The study found that the use in controlling the level of motor fitness gaming method of testing children 4 years of age has a positive effect on the increasing of emotional background of physical fitness. Results of the study can be used by instructors for physical education in the educational process, aimed at the control of motor abilities of preschool children using the method of game testing. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject діти дошкільного віку uk
dc.subject рухові якості uk
dc.subject фізичне виховання uk
dc.title Розвиток рухових якостей дітей дошкільного віку з використанням методу ігрового тестування uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics