ZNU Institutional Repository

Удосконалення рекламної компанії підприємства в умовах зростання конкурентоспроможності

Show simple item record

dc.contributor.author Кобзар, Крістіна Леонідівна
dc.contributor.author Kobzar, Christina
dc.date.accessioned 2020-04-03T14:47:19Z
dc.date.available 2020-04-03T14:47:19Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2447
dc.description Кобзар К. Л. Удосконалення рекламної компанії підприємства в умовах зростання конкурентоспроможності : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник Л. Ф. Муц. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 121 с. uk
dc.description.abstract UA : В кваліфікаційній роботі розглянуто теоретико-методологічні засади формування рекламної компанії підприємства в умовах зростання конкурентоспроможності. Розглянуто особливості формування рекламної компанії ТОВ «ПРИЗ-ТУР» в умовах зростання конкурентоспроможності. Певна увага приділяється виявленню перспектив і недоліків рекламної компанії підприємства в умовах зростання конкурентоспроможності. uk
dc.description.abstract EN : The qualification work considers the theoretical and methodological principles of the formation of an advertising company in the conditions of increasing competitiveness. The peculiarities of forming the advertising company «PRIZ-TUR» in the conditions of increasing competitiveness are considered. Particular attention is paid to identifying the prospects and disadvantages of the company advertising company in the conditions of increasing competitiveness. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject реклама uk
dc.subject рекламна діяльність uk
dc.subject управління uk
dc.subject конкуренція uk
dc.subject конкурентоспроможність uk
dc.subject ефективність управління uk
dc.subject advertising uk
dc.subject advertising activities uk
dc.subject management uk
dc.subject competition uk
dc.subject competitiveness uk
dc.subject efficiency of management uk
dc.title Удосконалення рекламної компанії підприємства в умовах зростання конкурентоспроможності uk
dc.title.alternative Improvement of enterprise`s advertising campaign amid increasing competitiveness uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics