dc.contributor.author |
Кобзар, Крістіна Леонідівна |
|
dc.contributor.author |
Kobzar, Christina |
|
dc.date.accessioned |
2020-04-03T14:47:19Z |
|
dc.date.available |
2020-04-03T14:47:19Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2447 |
|
dc.description |
Кобзар К. Л. Удосконалення рекламної компанії підприємства в умовах зростання конкурентоспроможності : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник Л. Ф. Муц. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 121 с. |
uk |
dc.description.abstract |
UA : В кваліфікаційній роботі розглянуто теоретико-методологічні засади формування рекламної компанії підприємства в умовах зростання конкурентоспроможності. Розглянуто особливості формування рекламної компанії ТОВ «ПРИЗ-ТУР» в умовах зростання конкурентоспроможності. Певна увага приділяється виявленню перспектив і недоліків рекламної компанії підприємства в умовах зростання конкурентоспроможності. |
uk |
dc.description.abstract |
EN : The qualification work considers the theoretical and methodological principles of the formation of an advertising company in the conditions of increasing competitiveness. The peculiarities of forming the advertising company «PRIZ-TUR» in the conditions of increasing competitiveness are considered. Particular attention is paid to identifying the prospects and disadvantages of the company advertising company in the conditions of increasing competitiveness. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
реклама |
uk |
dc.subject |
рекламна діяльність |
uk |
dc.subject |
управління |
uk |
dc.subject |
конкуренція |
uk |
dc.subject |
конкурентоспроможність |
uk |
dc.subject |
ефективність управління |
uk |
dc.subject |
advertising |
uk |
dc.subject |
advertising activities |
uk |
dc.subject |
management |
uk |
dc.subject |
competition |
uk |
dc.subject |
competitiveness |
uk |
dc.subject |
efficiency of management |
uk |
dc.title |
Удосконалення рекламної компанії підприємства в умовах зростання конкурентоспроможності |
uk |
dc.title.alternative |
Improvement of enterprise`s advertising campaign amid increasing competitiveness |
uk |
dc.type |
Магістерська робота |
uk |