UA : У роботі проаналізовано існуючі проблеми щодо функціонування інформаційних сайтів та вибір шляхів якісного інструментарію для їх удосконалення. Досліджено поняття, види та структуру інформаційних сайтів. Проведено огляд моделей та методів інноваційного удосконалення інформаційних сайтів. Проаналізовано існуючи метрики оцінювання, ефективності інформаційних сайтів. Проведено порівняльний аналіз інструментів удосконалення сайтів та виділена специфіка інструментарію інноваційного удосконалення інформаційних сайтів. Проаналізовано динаміку показників ефективності роботи інформаційного сайту «Вся-електрика». Розроблено проект удосконалення інформаційного сайту «Вся-електрика». Удосконалено метод комплексного аналізу інформаційних сайтів, який на відміну від існуючих відрізняється всебічною кількісною оцінкою навігації та контенту сайту. Проведено комплекс заходів щодо оптимізації сайту «Вся-електрика». У результаті проведених заходів кількість нових відвідувачів зросла на 66%, збільшилась середня тривалість перебування на сайті та зменшилась кількість відмов на 30%. Отримані результати можуть бути використано при оптимізації та удосконаленні інформаційних сайтів та підтримки прийняття рішень, щодо розвитку сайту.
EN : The paper analyzes the existing problems regarding the functioning of information sites and the choice of ways of quality tools for their improvement. The concepts, types and structure of information sites are investigated. The models and methods of innovative improvement of information sites are reviewed. The existing metrics of evaluation, effectiveness of information sites are analyzed. The comparative analysis of the site improvement tools is carried out and the specificity of the tool for innovative improvement of information sites is highlighted. The dynamics of performance indicators of the information site "All-electricity" is analyzed. The project of improving the information site "All-electricity" has been developed. The method of complex analysis of information sites is improved, which, unlike the existing ones, has a comprehensive quantitative evaluation of the navigation and content of the site. The complex of measures on optimization of the site "All-electricity" is carried out. As a result of the activities, the number of new visitors increased by 66%, the average length of stay on the site increased and the number of refusals decreased by 30%. The results obtained can be used to optimize and improve information sites and support decision-making on site development.