Інституційний репозитарій ЗНУ

Мотиваційні чинники працевлаштування студентів спеціальності «Соціальна робота»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Штефан, Анна Костянтинівна
dc.date.accessioned 2020-04-05T07:40:05Z
dc.date.available 2020-04-05T07:40:05Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2483
dc.description Штефан А. К. Мотиваційні чинники працевлаштування студентів спеціальності «Соціальна робота» : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота" / наук. керівник О. О. Широбокова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 91 с. uk
dc.description.abstract UA : Мета дослідження: сформувати практичні поради щодо підвищення мотивації до працевлаштування студентів спеціальності «Соціальна робота». Об’єкт дослідження: студенти освітнього рівня «бакалавр» спеціальності «Соціальна робота» факультету соціології та управління Запорізького національного університету. Предмет дослідження: технології соціальної роботи щодо розвитку мотивації студентів спеціальності «Соціальна робота» Методи дослідження: аналіз, синтез, індукція, дедукція, структурно-функціональний, аналіз статистичних даних. Новизна дослідження полягає в дослідженні не апробованих технологій соціальної роботи щодо підвищення мотивації та впровадженні їх в освітній процес. Гіпотеза: при проведенні різних видів просвітницьких заходів під час навчання зростає рівень мотивації до практичної діяльності соціального працівника. Висновки: 1. На сьогоднішній день ми спостерігаємо тенденцію до знецінення вищої фахової освіти. 2. Головним демотиватором вступу до магістратури та роботи за фахом є нерозуміння практичної діяльності соціального працівника. 3. Для підвищення мотивації студентів спеціальності «Соціальна робота» слід розширювати курси з практичною направленістю та впроваджувати інноваційні технології в освіту. uk
dc.description.abstract EN : Research purpose is to form practical tips on increasing the motivation for students’ employment of the “Social work” specialty. Research object is the students of the Bachelor educational level of “Social work” specialty of the Faculty of Sociology and Public Administration, Zaporizhzhya National University. Research subject is the social work technologies concerning the motivation development of the students of “Social work” specialty. Research methods are analysis, synthesis, induction, deduction, structural and functional, statistical data analysis. Research novelty lies in investigation of the non-tested social work technologies aimed at the motivation increase and their implementation into the educational process. Research hypothesis is that conducting different types of educational activities during training increases the social worker’s level of motivation for the practical activity. Conclusions: 1. Nowadays, we can see a tendency of the higher professional education’s depreciation. 2. The main demotivator of obtaining the master’s degree and working by profession is misunderstanding of the social worker’s practical activity. 3. It is necessary to propagate courses having practical focus and to introduce innovative technologies in education in order to increase motivation of the students of the “Social work” specialty. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject соціальна робота uk
dc.subject технології соціальної роботи uk
dc.subject студент uk
dc.subject соціальний працівник uk
dc.subject мотивація uk
dc.subject демотивація uk
dc.subject інтерактивні технології uk
dc.subject гра uk
dc.subject тренінг uk
dc.subject social work uk
dc.subject social work technologies uk
dc.subject student uk
dc.subject social worker uk
dc.subject motivation uk
dc.subject demotivation uk
dc.subject interactive technologies uk
dc.subject game uk
dc.subject training uk
dc.title Мотиваційні чинники працевлаштування студентів спеціальності «Соціальна робота» uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу