ZNU Institutional Repository

Управління маркетинговою логістикою ТОВ «Фан»

Show simple item record

dc.contributor.author Мєлікян, Артур Араратович
dc.date.accessioned 2020-04-08T10:14:23Z
dc.date.available 2020-04-08T10:14:23Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2615
dc.description Мєлікян А. А. Управління маркетинговою логістикою ТОВ «Фан» : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 «Менеджмент» / наук. Керівник В. П. Волков. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 113 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота: 113 с., 19 рис., 13 табл., 2 додатка, 53 джерела. Об’єктом дослідження є виробничо-торгівельне підприємство ТОВ «Фан». Метою роботи є розробка і аналіз ефективності впровадження маркетингової логістики на підприємстві. Методи дослідження – описовий, порівняльний, аналітичний, табличний, графічний, балансовий, метод статистичного аналізу, групування та узагальнення даних, експертних оцінок. Актуальність теми даної кваліфікаційної роботи визначається тим, що завданням логістики є забезпечення виробництва сировиною і управління запасами в розрізі тих видів продукції, випуск яких обґрунтований маркетингом. Під час виконання роботи було розглянуто теоретичні основи управління маркетинговою логістикою підприємств. На основі теоретичного матеріалу було проаналізовано діяльність ТОВ «Фан» та запропоновано заходи щодо удосконалення системи управління маркетинговою логістикою на досліджуваному підприємстві. Отримані в кваліфікаційній роботі результати можуть бути використані керівництвом ТОВ «Фан» в практичній діяльності і сприятимуть удосконаленню діяльності вітчизняних підприємств. uk
dc.description.abstract EN : Thesis for the Master’s Degree: 113 pp., 19 fig., 13 tab., 2 appendices, 53 sources. The object of the research is production and trading enterprise LLC «Fan». The purpose is development and analysis of efficiency of implementation of marketing logistics at the enterprise. The research methods: descriptive, comparative, analytical, tabular, graphical, balance, a method of statistical analysis, grouping and summarizing data, expert estimates. Background of this thesis is determined by the fact that the ask of logistics is to provide raw materials for production, inventory management, considering the types of products whose production is justified by marketing. During the execution of the thesis we were considered the theoretical foundations of the Management of Marketing Logistic of enterprises. Based on the theoretical material was analyzed the activities of the LLC «Fan» and suggested ways of improving the efficiency of the Management of Marketing Logistic of this company. The specifics character of the paper consists in the fact that the results may be used in the practice of the LLC «Fan» and will contribute to improvement of activity of domestic enterprises. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject управління uk
dc.subject ефективність uk
dc.subject збутова політика uk
dc.subject маркетингова стратегія uk
dc.subject планування uk
dc.subject маркетингова логістика uk
dc.title Управління маркетинговою логістикою ТОВ «Фан» uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics