Інституційний репозитарій ЗНУ

Управління конкурентоспроможністю продукції ТОВ «Кварц» на засадах маркетингового підходу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Харківська, Юлія Олегівна
dc.date.accessioned 2020-04-08T10:54:03Z
dc.date.available 2020-04-08T10:54:03Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2625
dc.description Харківська Ю. О. Управління конкурентоспроможністю продукції ТОВ «Кварц» на засадах маркетингового підходу : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 «Менеджмент» / наук. керівник В. О. Шишкін. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 131 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота: 131 с., 9 рис., 22 табл., 4 додатки, 57 джерел. Об’єктом дослідження є ТОВ «Кварц». Метою роботи є розробка заходів з підвищення конкурентоспроможності підприємства на основі маркетингового підходу. Методи дослідження – описовий, порівняльний, аналітичний, табличний, графічний, балансовий, метод статистичного аналізу, групування та узагальнення даних, експертних оцінок. Актуальність теми даної кваліфікаційної роботи визначається тим, що конкуренція відіграє важливу роль як рушійна сила розвитку економічної системи капіталізму, змушує підприємців мобілізовувати всю енергію і здібності для підвищення конкурентоспроможності своїх підприємств. Під час виконання роботи було розглянуто теоретичні основи управління конкурентоспроможністю продукції на засадах маркетингового підходу. На основі теоретичного матеріалу було проаналізовано діяльність ТОВ «Кварц» та запропоновано заходи щодо удосконалення системи управління конкурентоспроможністю продукції досліджуваного підприємства на засадах маркетингового підходу. Отримані в кваліфікаційній роботі результати можуть бути використані керівництвом ТОВ «Кварц» в практичній діяльності і сприятимуть удосконаленню діяльності вітчизняних підприємств. uk
dc.description.abstract EN : Thesis for the Master’s Degree: 131 pp., 9 fig., 22 tab., 4 appendices, 57 sources. The object of the research is LLC «Kvarz». The purpose is development of measures to increase the competitiveness of the enterprise based on a marketing approach. The research methods: descriptive, comparative, analytical, tabular, graphical, balance, a method of statistical analysis, grouping and summarizing data, expert estimates. Background of this thesis is determined by the fact that competition plays an important role as a driving force for the development of the economic system of capitalism, forcing entrepreneurs to mobilize all their energy and capabilities to increase the competitiveness of their businesses. During the execution of the thesis we were considered the theoretical foundations of the Management of Products Competitiveness on the Basis of Marketing Approach. Based on the theoretical material was analyzed the activities of the LLC «Kvarz» and suggested ways of improving of Management of Products Competitiveness on the Basis of Marketing Approach in this company. The specifics character of the paper consists in the fact that the results may be used in the practice of the LLC «Kvarz» and will contribute to improvement of activity of domestic enterprises. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject управління uk
dc.subject ефективність uk
dc.subject конкуренція uk
dc.subject маркетинговий підхід uk
dc.subject конкурентоспроможність продукції uk
dc.title Управління конкурентоспроможністю продукції ТОВ «Кварц» на засадах маркетингового підходу uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу