UA : Кваліфікаційна робота: 68 сторінок, 11 таблиць, 57 літературних джерела.
Об’єкт дослідження – процес освоєння спортсменами важкоатлетичного ривку та поштовху.
Мета роботи – вивчення ефективності використання нетрадиційних методів навчання техніці класичного важкоатлетичного ривку та поштовху прискореним способом.
Методи дослідження: аналіз науково-методичної літератури; природний експеримент; приватні методики; математичної статистики.
Для вирішення поставлених завдань проводилося дослідження, реєструвалися показники в класичному важкоатлетичному ривку та поштовху в кілограмах. Вага, що підіймалась, зараховувалася тільки у разі правильної техніки виконання вправи. Якщо спортсмен піднімав вагу з порушенням техніки, такі показники не реєструвалися.
Отримані результати доводять ефективність і обґрунтованість використання нетрадиційних методів навчання техніці ривку та поштовху прискореним способом у важкій атлетиці і для всіх видів спорту.
EN : Qualification work: 68 pages, 11 tables, 57 literary sources.
The object of the study is the process of mastering the weightlifting jerk and push by athletes.
The purpose of the work is to study the effectiveness of the use of non-traditional methods of teaching the technique of classical weightlifting jerk and push in an accelerated way.
Research methods: analysis of scientific and methodological literature; natural experiment; private methods; mathematical statistics.
To solve the tasks, a study was conducted, the indicators in the classic weightlifting jerk and push in kilograms were recorded. Weight, rose, counted only in the case of proper technique of the exercise. If the athlete lifted weight with violation of equipment, such indicators were not registered.
The obtained results prove the effectiveness and validity of the use of non-traditional methods of teaching the technique of jerk and push in an accelerated way in weightlifting and for all sports.