dc.contributor.author |
Лисенко, Карина Валентинівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-04-09T18:02:57Z |
|
dc.date.available |
2020-04-09T18:02:57Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2656 |
|
dc.description |
Лисенко К. В. Соціально-педагогічна профілактика жорсткого ставлення до дітей у сім'ї : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота: соціальна педагогіка" / наук. керівник О. В. Пономареко. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 75 с. |
uk |
dc.description.abstract |
UA : Кваліфікаційна робота: 75 с., 62 джерела.
Предмет дослідження: зміст діяльності соціального працівника з профілактики жорсткого ставлення до дітей у сім’ї.
Об'єкт дослідження: форми та методи соціальної та педагогічної корекції взаємовідносин між батьками та дітьми у сім’ї.
Мета роботи: визначення змісту та форми роботи соціального працівника з соціально-педагогічної профілактики жорсткого ставлення до дітей у сім’ї та розробка програми роботи з кризовими сім'ями.
Наукова новизна дослідження полягає в: обґрунтуванні впливу жорсткого поводження у сім'ї на подальше життя дітей; у виявленні тенденцій і напрямів проведення корекційної роботи з сім'ями, де жорстко поводяться з дітьми.
Теоретична значущість одержаних результатів проведеного дослідження полягає в тому, що: визначено поняття та типи жорсткого поводження з дітьми; причини та наслідки цього явища; знайдені психологічні заходи корекційної роботи; теоретично обґрунтована й експериментально перевірена програма роботи соціального працівника з сім'ями де жорстко поводяться з дітьми. |
uk |
dc.description.abstract |
EN : Qualification work: 75 pp., 62 sources.
Subject of study: The content of social worker activities to prevent abuse of children in the family.
Object of study: Forms and methods of social and pedagogical correction of parent-child relationships in the family.
Purpose: to determine the content and form of work of a social worker on social and pedagogical prevention of abuse of children in the family and to develop a program of work with crisis families.
Methods of research: theoretical analysis of psychological and pedagogical literature and textbooks and manuals on pedagogy and psychology, which made it possible to determine the initial theoretical positions to develop a program of experimental work; a practical experiment that served as a means of detecting the effectiveness of a social work program designed to work with families where children are abused.
The scientific novelty of the research is: substantiation of the influence of family abuse on the subsequent life of children; in identifying trends and trends in correctional work with families where children are abused.
The theoretical significance of the results of the conducted research is that: the concepts and types of child abuse are defined; causes and consequences of this phenomenon; found psychological measures of correctional work; theoretically grounded and experimentally tested program of work of a social worker with families where children are abused. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
жорстокість |
uk |
dc.subject |
жорстоке ставлення |
uk |
dc.subject |
дитина |
uk |
dc.subject |
покарання |
uk |
dc.subject |
негавитне поводження з дітьми |
uk |
dc.subject |
соціально-педагогічна корекція |
uk |
dc.subject |
профілактика |
uk |
dc.subject |
cruelty |
uk |
dc.subject |
ill-treatment |
uk |
dc.subject |
child |
uk |
dc.subject |
punishment |
uk |
dc.subject |
negative treatment of children |
uk |
dc.subject |
social-pedagogical correction |
uk |
dc.subject |
prevention |
uk |
dc.title |
соціально-педагогічна профілактика жорсткого ставлення до дітей у сім'ї |
uk |
dc.type |
Магістерська робота |
uk |