Інституційний репозитарій ЗНУ

соціально-педагогічна профілактика жорсткого ставлення до дітей у сім'ї

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лисенко, Карина Валентинівна
dc.date.accessioned 2020-04-09T18:02:57Z
dc.date.available 2020-04-09T18:02:57Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2656
dc.description Лисенко К. В. Соціально-педагогічна профілактика жорсткого ставлення до дітей у сім'ї : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота: соціальна педагогіка" / наук. керівник О. В. Пономареко. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 75 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота: 75 с., 62 джерела. Предмет дослідження: зміст діяльності соціального працівника з профілактики жорсткого ставлення до дітей у сім’ї. Об'єкт дослідження: форми та методи соціальної та педагогічної корекції взаємовідносин між батьками та дітьми у сім’ї. Мета роботи: визначення змісту та форми роботи соціального працівника з соціально-педагогічної профілактики жорсткого ставлення до дітей у сім’ї та розробка програми роботи з кризовими сім'ями. Наукова новизна дослідження полягає в: обґрунтуванні впливу жорсткого поводження у сім'ї на подальше життя дітей; у виявленні тенденцій і напрямів проведення корекційної роботи з сім'ями, де жорстко поводяться з дітьми. Теоретична значущість одержаних результатів проведеного дослідження полягає в тому, що: визначено поняття та типи жорсткого поводження з дітьми; причини та наслідки цього явища; знайдені психологічні заходи корекційної роботи; теоретично обґрунтована й експериментально перевірена програма роботи соціального працівника з сім'ями де жорстко поводяться з дітьми. uk
dc.description.abstract EN : Qualification work: 75 pp., 62 sources. Subject of study: The content of social worker activities to prevent abuse of children in the family. Object of study: Forms and methods of social and pedagogical correction of parent-child relationships in the family. Purpose: to determine the content and form of work of a social worker on social and pedagogical prevention of abuse of children in the family and to develop a program of work with crisis families. Methods of research: theoretical analysis of psychological and pedagogical literature and textbooks and manuals on pedagogy and psychology, which made it possible to determine the initial theoretical positions to develop a program of experimental work; a practical experiment that served as a means of detecting the effectiveness of a social work program designed to work with families where children are abused. The scientific novelty of the research is: substantiation of the influence of family abuse on the subsequent life of children; in identifying trends and trends in correctional work with families where children are abused. The theoretical significance of the results of the conducted research is that: the concepts and types of child abuse are defined; causes and consequences of this phenomenon; found psychological measures of correctional work; theoretically grounded and experimentally tested program of work of a social worker with families where children are abused. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject жорстокість uk
dc.subject жорстоке ставлення uk
dc.subject дитина uk
dc.subject покарання uk
dc.subject негавитне поводження з дітьми uk
dc.subject соціально-педагогічна корекція uk
dc.subject профілактика uk
dc.subject cruelty uk
dc.subject ill-treatment uk
dc.subject child uk
dc.subject punishment uk
dc.subject negative treatment of children uk
dc.subject social-pedagogical correction uk
dc.subject prevention uk
dc.title соціально-педагогічна профілактика жорсткого ставлення до дітей у сім'ї uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу