Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Дяченко, Денис Михайлович | |
dc.date.accessioned | 2020-04-09T18:06:20Z | |
dc.date.available | 2020-04-09T18:06:20Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2657 | |
dc.description | Дяченко Д. М. Заклади позашкільної освіти як середовище соціалізації підлітків : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота: соціальна педагогіка" / наук. керівник Ю. Є. Зубцова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 78 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : Кваліфікаційна робота: 78 с., 65 джерел. Об’єкт дослідження – соціалізація підлітків. Предмет дослідження – процес соціалізації підлітків у закладах позашкільної освіти. Мета дослідження – актуалізація значущості виховного потенціалу закладів позашкільної освіти у соціалізації підлітків; наукове обґрунтування, осмислення реальних і потенційних можливостей закладів позашкільної освіти як середовища соціалізації підлітків. Методи дослідження: - теоретичні: аналіз філософської, психолого-педагогічної, соціально-педагогічної вітчизняної та зарубіжної літератури з проблеми дослідження; - емпіричні: анкетування, тестування бесіди, інтерв’ю та якісний аналіз їх результатів. Теоретичне значення дослідження полягає в тому, що обґрунтовано (певною мірою) суттєвий виховний потенціал закладів позашкільної освіти. Матеріали дослідження можуть бути використані в ході розроблення спеціальних курсів з питань виховання особистості, зокрема, у позашкільних навчальних закладах, для педагогічних вузів, інститутів післядипломної педагогічної освіти, методичних об’єднань у позашкільних, загальноосвітніх навчальних закладах. | uk |
dc.description.abstract | EN : Qualification work: 78 pp., 65 sources. The object of the study is the socialization of adolescents. The subject of the study is the process of socialization of adolescents in out-of-school educational establishments. The purpose of the study is to update the importance of the educational potential of out-of-school educational institutions in the socialization of adolescents; scientific substantiation, comprehension of real and potential possibilities of out-of-school educational institutions as a medium for socialization of adolescents. Research methods: - theoretical: analysis of philosophical, psychological-pedagogical, socio-pedagogical domestic and foreign literature on the problem of research; - empirical: interviewing, interview testing, interviews, and qualitative analysis of their results. The theoretical significance of the study is that it substantiates (to some extent) the significant educational potential of out-of-school institutions. The materials of the research can be used in the development of special courses on personal education, in particular, in out-of-school educational establishments, for pedagogical universities, institutes of postgraduate pedagogical education, methodical associations in out-of-school and general educational institutions. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | виховання | uk |
dc.subject | позашкільна освіта | uk |
dc.subject | соціальне середовище | uk |
dc.subject | соціальна компетентність | uk |
dc.subject | соціалізація | uk |
dc.subject | соціальний розвиток | uk |
dc.subject | формування особистості | uk |
dc.subject | соціалізованість | uk |
dc.subject | education | uk |
dc.subject | extracurricular education | uk |
dc.subject | social environment | uk |
dc.subject | social competence | uk |
dc.subject | socialization | uk |
dc.subject | social development | uk |
dc.subject | personality formation | uk |
dc.title | Заклади позашкільної освіти як середовище соціалізації підлітків | uk |
dc.type | Магістерська робота | uk |