Інституційний репозитарій ЗНУ

Публічно-правове регулювання рекламної діяльності в Україні та зарубіжних країнах: правовий аспект

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Перерва, Софія Андріївна
dc.date.accessioned 2020-04-09T19:43:45Z
dc.date.available 2020-04-09T19:43:45Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2667
dc.description Перерва С. А. Публічно-правове регулювання рекламної діяльності в Україні та зарубіжних країнах: правовий аспект : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 081 "Право" / наук. керівник Є. В. Курінний. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 105 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота складається зі 105 сторінок, містить 100 джерел використаної інформації. Мeтoю магістерської poбoти є обґрунтування пропозицій щодо вдосконалення публічно-правового регулювання рекламних відносин на основі комплексного аналізу чинного законодавства, нормативно-правових актів зарубіжних країн, щодо ругулювання реклами та рекламної діяльності, матеріалів практики та відповідних теоретичних засад. Oб’єктoм дocлiджeння є суспільні відносини, які виникають в сфері публічно-правового регулювання реклами і рекламної діяльності. Пpeдмeтoм дocлiджeння є публічно-правове регулювання рекламної діяльності в Україні та зарубіжних країнах: правовий аспект. Методологічну основу наукового дослідження становить система як загальнонаукових так і спеціальних методів пізнання. У процесі розроблення проблеми використовувалися різноманітні методи наукового пізнання, серед яких слід назвати такі як: діалектичний метод використовувався при формулюванні вихідних понять, що стосуються предмета дослідження; метод синтезу та аналізу використовувалися для комплексного дослідження поглядів у сучасній правовій доктрині щодо поняття та особливостей реклами; порівняльно-правовий застосовувався для вивчення правотворчого досвіду та нормативних актів інших країн; формально-юридичний використовувався при аналізі змісту актів чинного законодавства та практики його застосування. Oдepжaнi виcнoвки тa їx нoвизнa: пoлягaють у мoжливocтi викopиcтaння oдepжaниx peзультaтiв дocлiджeння для вдocкoнaлeння національного зaкoнoдaвcтвa у cфepi рекламних відносин; в пoдaльшиx зaгaльнoтeopeтичниx дocлiджeнняx. А саме було запропоновано внести зміни до Закону України «Про рекламу» внести зміни про запровадження саморегульованих організацій з деталізацією регламентування їх повноважень, створенням належних умов для їх функціонування, а також розвитку. Також було запропоновано запровадити більш дієві санкції щодо порушення законодавства про рекламу. uk
dc.description.abstract EN : Qualifying work consists of 105 pages, contains 100 sources of information used. The aim of the master's thesis is to substantiate proposals for improving public-legal regulation of advertising relations on the basis of a comprehensive analysis of current legislation, regulations of foreign countries, the regulation of advertising and advertising activities, materials of practice and relevant theoretical principles. The subject of the study is the public relations that arise in the field of public-law regulation of advertising and advertising. The subject to public law regulation of advertising activities in Ukraine and foreign countries: legal aspect. The methodological basis of scientific research is the system of both general scientific and special methods of cognition. In the process of developing the problem used various methods of scientific knowledge, among which should be called such as: dialectical method was used in the formulation of initial concepts related to the subject of research; synthesis and analysis were used to comprehensively study the views in current legal doctrine of the concept and features of advertising; comparative law was used to study law-making experience and regulations of other countries; formal legal was used in the analysis of the content of the acts of the current legislation and the practice of its application. Delayed conclusions and their novelty: they lie in the possibility of digging out the results of the follow-up to promote national law in the sphere of advertising; further extending the overall theopoietic studyx. Namely, it was proposed to amend the Law of Ukraine "On Advertising" to amend the introduction of self-regulatory organizations detailing the regulation of their powers, creating the proper conditions for their functioning, as well as development. It was also proposed to impose more effective sanctions for violations of advertising laws. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject реклама uk
dc.subject рекламні відносини uk
dc.subject публічні відносини uk
dc.subject адаптація українського законодавства з рекламних відносин uk
dc.subject учасники рекламних відносин uk
dc.subject право ЄС uk
dc.subject advertising uk
dc.subject advertising relations uk
dc.subject public relations uk
dc.subject adaptation of ukrainian legislation on advertising relations uk
dc.subject participants of advertising relations uk
dc.subject EU law uk
dc.title Публічно-правове регулювання рекламної діяльності в Україні та зарубіжних країнах: правовий аспект uk
dc.title.alternative Public-Legal Regulation of Advertising Activity in Ukraine and Foreign Countries: the Legal Aspect uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу