Інституційний репозитарій ЗНУ

Популяризація здорового способу життя серед підлітків засобами соціальної реклами

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Діалектова, Єлизавета Михайлівна
dc.date.accessioned 2020-04-12T19:35:50Z
dc.date.available 2020-04-12T19:35:50Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2686
dc.description Діалектова Є. М. Популяризація здорового способу життя серед підлітків засобами соціальної реклами : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота" / наук. керівник О. О. Широбокова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 80 с. uk
dc.description.abstract UA : Мета дослідження: дослідити ефективність популяризації здорового способу життя серед підлітків засобами соціальної реклами. Об’єктом дослідження виступають підлітки. Предметом дослідження є популяризація здорового способу життя серед підлітків засобами соціальної реклами. Методи дослідження: об’єктивності, системності, історизму, сходження від абстрактного до конкретного та такі методи, як: порівняння, аналіз, опис, анкетування. Гіпотеза дослідження: правильно створена та використана соціальна реклама допоможе підростаючому поколінню обрати правильний особистий спосіб життя. Висновки: 1. Соціальна реклама – некомерційна інформація, спрямована на досягнення соціально значущих цілей: боротьба зі шкідливими звичками (наркоманією, алкоголізмом, курінням), пропаганда здорового способу життя, привернення уваги населення до важливих питань державного значення, до державних проектів, інформація про розташування спецслужб (пожежні, міліція, швидка). 2. Провівши власне дослідження, можемо сказати, що соціальна реклама за здоровий спосіб життя буде створювати потрібний ефект тільки у тому випадку, якщо ставитися до її створення відповідально і дотримуючись певних правил. В жодному разі соціальна реклама не повинна бути жорстокою. Вона повинна бути невимушеною, трохи жартівливою, і викликати у глядачів відчуття піднесеного настрою. В такому разі, соціальна реклама приверне до себе увагу, змусить людей замислитися про своє життя і спосіб його ведення. uk
dc.description.abstract EN : Research purpose is to study the effectiveness of popularization of a healthy way of life among teenagers by means of social advertising. Research object is the teenagers. Research subject is the popularization of a healthy way of life among teenagers by means of social advertising. Research methods are the principle of objectivity, systemic, historicism, ascension from abstract to concrete, and such methods as: comparison, analysis, description, questionnaire. Research hypothesis is that properly created and used social advertising will help the younger generation to choose their own right way of life. Conclusions: 1. Social advertising is non-commercial information aimed at achieving socially important goals such as: fight against bad habits (drug addiction, alcoholism, smoking), propagation of a healthy way of life, attracting public attention to important issues of national importance, government projects, information concerning the special services’ location (firefighters, police, ambulance). 2. Having done our own research, we can say that social advertising for a healthy way of life will only create the desired effect if you treat it responsibly and follow certain rules. No way social advertising should be abusive. It should be casual, a little jokey, and cause the audience to be in high spirits. In this case, social advertising will attract attention, make people think about life and the way it is conducted. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject популяризація uk
dc.subject соціальна реклама uk
dc.subject підліток uk
dc.subject здоров’я uk
dc.subject здоровий спосіб життя uk
dc.subject popularization uk
dc.subject social advertising uk
dc.subject teenager uk
dc.subject health uk
dc.subject healthy way of life uk
dc.title Популяризація здорового способу життя серед підлітків засобами соціальної реклами uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу