Інституційний репозитарій ЗНУ

Соціальна інклюзія дітей з дефектами мови

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Меньшова, Валерія Сергіївна
dc.date.accessioned 2020-04-12T19:43:21Z
dc.date.available 2020-04-12T19:43:21Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2688
dc.description Меньшова В. С. Соціальна інклюзія дітей з дефектами мови : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота" / наук. керівник О. В. Маловічко. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 67 с. uk
dc.description.abstract UA : Мета дослідження: дослідити особливості соціальної інклюзії дітей з дефектами мови. Об’єкт дослідження: діти з вадами мовлення. Предмет дослідження: особливості соціальної інклюзії дітей з дефектами мови. Методи дослідження: абстрагування, індукція, метод термінологічного аналізу понять, аналіз, синтез, дедукція, інтуїція, систематизація, узагальнення, правовий метод, історичний метод, бібліографічний метод, спостереження, опитування. Гіпотеза: вивчення соціально-психологічних особливостей дітей з дефектами мови сприятиме покращенню роботи з ними в системі соціальної інклюзії. Висновки: 1. Остаточно інклюзія стала підтримуватись законодавчою базою України з 2010 року, коли до Закону України «Про загальну середню освіту» були внесені зміни, згідно з якими загальноосвітні навчальні заклади могли повноправно створювати спеціальні та інклюзивні класи для навчання дітей з особливими потребами. 2. Загальними особливостями дітей з різними дефектами мови є сором’язливість, беззахисність, невпевненість у собі, бажання до усамітнення, почуття пригніченості і постійне переживання за своє мовлення, страх висловлювати свою думку за присутності незнайомих людей. 3. Працюючи з дітьми з дефектами мови, соціальні працівники найбільш часто застосовують такі методи психокорекції: ігрова терапія, арт-терапія, терапія піском, музикотерапія, бібліотерапія, психогімнастика та аутотренінг. uk
dc.description.abstract EN : Research purpose is to study the features of social inclusion of children with speech defects. Research object is the children with speech defects. Research subject is the features of social inclusion of children with speech defects. Research methods are abstraction, induction, method of terminological concepts analysis, analysis, synthesis, deduction, intuition, systematization, generalization, legal, historical, bibliographic methods, observation, surveys. Research hypothesis is that studying the socio-psychological characteristics of children with speech defects will help to improve the work with them in the social inclusion system. Conclusions: 1. Inclusion has been supported by the legislative framework of Ukraine since 2010, when the Law of Ukraine “On General Secondary Education” was amended, according to which institutions of general education could create special and inclusive classes for the education of children with special needs. 2. Common features of children with various speech defects include shyness, helplessness, self-doubt, desire to be alone, feeling depressed and constantly anxious about their speech, fear of expressing their opinions in the presence of strangers. 3. When working with children with speech defects, social workers most often use the following methods of psycho-correction: game therapy, art therapy, sand therapy, music therapy, bibliotherapy, psycho-gymnastics, and auto-training. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject соціальна робота uk
dc.subject технологія соціальної роботи uk
dc.subject інклюзія uk
dc.subject соціальна інклюзія uk
dc.subject дитина uk
dc.subject діти з дефектами мови uk
dc.subject social work uk
dc.subject social work technology uk
dc.subject inclusion uk
dc.subject social inclusion uk
dc.subject child uk
dc.subject children with speech defects uk
dc.title Соціальна інклюзія дітей з дефектами мови uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу