ZNU Institutional Repository

«Телефон довіри» як технологія кризового втручання у соціальній роботі

Show simple item record

dc.contributor.author Пахотіна, Лілія Віталіївна
dc.date.accessioned 2020-04-14T03:55:33Z
dc.date.available 2020-04-14T03:55:33Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2692
dc.description Пахотіна Л. В. «Телефон довіри» як технологія кризового втручання у соціальній роботі : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота" / наук. керівник О. П. Масюк. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 75 с. uk
dc.description.abstract UA : Мета дослідження: дослідити основні засади функціонування «телефону довіри» як технології кризового втручання у соціальній роботі. Об’єктом дослідження є технології кризового та екстреного втручання у соціальній роботі. Предметом дослідження є процес функціонування «телефону довіри» як технології кризового втручання у соціальній роботі. Методи дослідження: аналітичний метод, метод синтезу, метод абстрагування, індуктивний метод, дедуктивний метод, метод порівняння. Гіпотеза дослідження: технологія телефону довіри має включати можливості спілкування у соціальних мережах, що покращить контакт з неповнолітніми особами, які потребують допомоги. Висновки: 1. Телефонне консультування – спеціально організований процес спілкування консультанта з клієнтом по телефону, за допомого якого у клієнта можуть бути актуалізовані додаткові внутрішні ресурси, психічні сили та здібності заради пошуку нових можливостей виходу із складних життєвих ситуацій. 2. Ситуація з можливістю кризового втручання наводить на думку про необхідність трансформації умов українського задзеркалля на користь конкретного громадянина. Тому в своїй роботі ми висвітлюємо ідею «мессенджеру довіри» задля того, щоб допомога була більш актуальною та доступною для громади різного віку. uk
dc.description.abstract EN : Research purpose is to study the basic functioning principles of the “telephone of trust” as a technology of crisis intervention in social work. Research object is the technology of crisis and emergency intervention in social work. Research subject is the process of the “telephone of trust” functioning as a technology of crisis intervention in social work. Research methods are analytical, synthesis, abstraction, induction, deduction, comparison method. Research hypothesis is that “telephone of trust” technology should include social networking opportunities that will improve contact with juveniles who need help. Conclusions: 1. Telephone consulting is a specially organized process of communicating with a client over the telephone, with the help of which the client may have an updated additional internal resources, psychical powers and abilities in order to find new opportunities to overcome difficult life situations. 2. The situation with the possibility of crisis intervention suggests the need to transform the conditions of the Ukrainian looking glass in favor of a particular citizen. Therefore, in our work we cover the idea of a “messenger of trust” in order to make the assistance more relevant and accessible to the community of all ages. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject телефоне консультування uk
dc.subject телефон довіри uk
dc.subject технології соціальної роботи uk
dc.subject кризове втручання uk
dc.subject криза uk
dc.subject соціальна робота uk
dc.subject telephone consulting uk
dc.subject telephone of trust uk
dc.subject social work technologies uk
dc.subject crisis intervention uk
dc.subject crisis uk
dc.subject social work uk
dc.title «Телефон довіри» як технологія кризового втручання у соціальній роботі uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics