Інституційний репозитарій ЗНУ

Дослідження та удоскосконалення клієнтського сервісу як засіб підвищення економічної ефективності торгівельного підприємства

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Соколова, Анна Сергіївна
dc.date.accessioned 2020-04-20T15:34:57Z
dc.date.available 2020-04-20T15:34:57Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2794
dc.description Соколова А. С. Дослідження та удоскосконалення клієнтського сервісу як засіб підвищення економічної ефективності торгівельного підприємства : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 076 «Підприємство, торгівля та біржова діяльність» / наук. керівник О. О. Дробишева. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 138 с. uk
dc.description.abstract EN : The essence and problems of client service are determined. The analysis of existing methods of diagnostics of client service is given. The client service impact on economic efficiency of company was determined. International experience of improving customer service have been analysed. Customer service improvement program has been developed. Economic efficiency of the customer service improvement program has been confirmed. uk
dc.description.abstract UA : Визначено сутність клієнтського сервісу та основні методи й проблеми його діагностики. Досліджено вплив клієнтського сервісу на економічну ефективність підприємства. Проаналізовано фінансово-господарську діяльність підприємства та стан клієнтського сервісу, а також зарубіжний досвід удосконалення клієнтського сервісу. Розроблено програму удосконалення клієнтського сервісу. Економічно обґрунтовано ефективність програми удосконалення клієнтського сервісу. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject клієнтський сервіс uk
dc.subject клієнтський досвід uk
dc.subject маркетинг вражень uk
dc.subject клієнт uk
dc.subject рітейл uk
dc.subject діагностика uk
dc.subject customer service uk
dc.subject customer experience uk
dc.subject impression marketing uk
dc.subject client uk
dc.subject retail uk
dc.subject diagnostics uk
dc.title Дослідження та удоскосконалення клієнтського сервісу як засіб підвищення економічної ефективності торгівельного підприємства uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу