UA : В магістерській роботі сформовано концепцію удосконалення напрямів робои туристичної галузі в умовах глобалізації. Значна увага приділяється напрямам удосконалення комунікативних технологій у розвитку туристичного бізнесу в умовах інформаційного суспільства і глобалізації. Розглянуто теоретико-методологічні засади аналізу удосконалення напрямів роботи туристичної галузі в умовах інформаційного суспільства і глобалізації.
Вивчено організаційно - управлінську структуру ТОВ "Приз-тур", проаналізовано діагностику проблем комунікативних технологій у розвитку туристичного бізнесу та сформовано SWOT-аналіз туристичного бізнесу у ТОВ "Приз-тур" як конкурентної переваги в умовах інформаційного суспільства та глобалізації, які потребують удосконалення комунікативних технологій. Досліджено напрями удосконалення напрямів роботи туристичного бізнесу в умовах інформаційного суспільства і глобалізаціїу ТОВ "Приз-тур".
EN : In the master's thesis the concept of improvement of directions of work of tourist industry in the conditions of globalization is formed. Much attention is paid to the directions of improving communication technologies in the development of tourism business in the conditions of information society and globalization. The first section is theoretical and methodological in nature, it discusses the theoretical and
methodological principles of the analysis of improving the directions of tourism industry in the conditions of information society and globalization. The second section is devoted to the analytical and research dimensions of “Prize-Tour” LLC.
The organizational and management structure of “Prize-Tour” LLC has been studied, diagnostics of communication technologies problems in tourism business development has been analyzed and SWOT analysis of tourism business at“PrizeTour” LLC has been formed as a competitive advantage in the conditions of information society and globalization, which require improvement of communication technologies. In the third section of the master's work the directions of improvement of directions of work of tourist business in the conditions of information society and globalization in LLC "Prize-Tour" are investigated.