Інституційний репозитарій ЗНУ

Державне регулювання діяльності закладів інклюзивної освіти: регіональний вимір

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Акімов, Володимир Петрович
dc.date.accessioned 2020-04-22T09:34:12Z
dc.date.available 2020-04-22T09:34:12Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2886
dc.description Акімов В. П. Державне регулювання діяльності закладів інклюзивної освіти: регіональний вимір : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 281 "Публічне управління та адміністрування" / наук. керівник Т. Ф. Бірюкова. Запоріжжя : ЗНУ, 2019. 85 с. uk
dc.description.abstract UA : Мета дослідження. Дослідити специфіку державного регулювання діяльності закладів інклюзивної освіти у регіональному вимірі з розробкою шляхів подальшого вдосконалення цієї діяльності. Об’єктом дослідження є державна політика впровадження інклюзивної освіти. Предметом дослідження є державне регулювання діяльності закладів інклюзивної освіти у регіональному вимірі. Методи дослідження: метод аналізу, синтезу, порівняння, узагальнення, системний та синергетичний. Наукова новизна дослідження полягає у тому, що у роботі здійснено комплексний аналіз сучасного стану впровадження інклюзивної освіти в закладах освіти Запорізької області. Гіпотеза дослідження: проблеми і перешкоди у впроваджені інклюзивної освіти в Запорізькій області зумовлені відсутністю досконалої системи впровадження інклюзивної освіти на загальнонаціональному рівні. Висновки: 1. Встановлено, що дійсно спостерігається покращення за різними показниками, але поряд з цим, визначено основні проблеми в державному регулюванні впровадження інклюзивної освіти в Запорізькій області: неусвідомлення у суспільстві важливості розвитку інклюзії; проблема отримання освіти дітьми з особливими потребами у сільській місцевості; питання кадрового забезпечення (інклюзивна компетентність, готовність до роботи з даною категорією тощо. 2. Визначено пропозиції щодо покращення державного регулювання діяльності закладів інклюзивної освіти в Запорізькій області, серед яких: удосконалення законодавчої та нормативно-правової бази; створення умов для безперешкодного доступу до навчальних закладів; відповідна підготовка педагогічних кадрів до роботи з дітьми з особливостями психофізичного розвитку. uk
dc.description.abstract EN : The purpose of study. To investigate the specifics of state regulation of the activities of inclusive education institutions in the regional dimension with the development of ways of further improvement of this activity. The object ofstudy is the state policy of inclusive education implementation. The subject of study is the state regulation of the activities of inclusive education institutions in the regional dimension. Research methods: method of analysis, synthesis, comparison, generalization, systemic and synergistic. The scientific novelty of the research is that a comprehensive analysis of the current state of implementation of inclusive education in educational institutions of Zaporizhzhia region is made. Hypothesis: problems and obstacles in the implementation of inclusive education in Zaporizhzhya region are caused by the lack of a perfect system of implementation of inclusive education at the national level. Conclusions: 1. It is established that there are indeed improvements in various indicators, but at the same time, identified the main problems in the state regulation of the implementation of inclusive education in the Zaporozhye region: the lack of awareness in society of the importance of the development of inclusion; the problem of education for children with special needs in rural areas; staffing issues (inclusive competence, readiness to work with this category, etc.). 2. Proposals for improvement of state regulation of the activity of inclusive education institutions in Zaporizhzhia region were identified, including: improvement of legislative and regulatory framework; creation of conditions for unimpeded access to educational institutions; appropriate training of pedagogical staff to work with children with features of psychophysical development. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject інклюзивна освіта uk
dc.subject державне регулювання uk
dc.subject регіональний вимір uk
dc.subject inclusive education uk
dc.subject state regulation uk
dc.subject regional dimension uk
dc.title Державне регулювання діяльності закладів інклюзивної освіти: регіональний вимір uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу