Інституційний репозитарій ЗНУ

Соціально-педагогічна робота щодо професійного самовизначення старшокласників

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Милосердова, Ірина Олександрівна
dc.date.accessioned 2020-04-22T19:34:06Z
dc.date.available 2020-04-22T19:34:06Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2899
dc.description Милосердова І. О. Соціально-педагогічна робота щодо професійного самовизначення старшокласників : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота: соціальна педагогіка" / наук. керівник Т. Г. Соловйова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 88 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота: 88 с., 5 таблиць, 3 рисунки, 83 джерела, 4 додатки. Об’єкт дослідження: процес професійного самовизначення старшокласників. Предмет дослідження: зміст, форми та методи роботи соціального педагога з активізації професійного самовизначення старшокласників. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити зміст, форми та методи соціально-педагогічної роботи щодо професійного самовизначення старшокласників. Методи дослідження: теоретичний аналіз джерел, спостереження, інтерв’ювання, опитування, анкетування, тестування, соціально-педагогічний експеримент. Теоретичне значення роботи полягає у комплексному підході до процесу формування професійного самовизначення старшокласників. Практичне значення роботи полягає у розробці соціально-педагогічної програми з формування професійного самовизначення старшокласників. Галузь використання: заклади шкільної та позашкільної освіти uk
dc.description.abstract EN : The qualifying work consists of introduction, 2 parts, findings, list of literature (83 sources), and 4 addenda on 24 pages. The qualifying work volume is 121 pages long, 88 of them - main text. There are 5 tables and 3 illustrations. The qualifying work gives theoretical review and describes the experimental research of the socio-edagogical work on vocational self-determination of high school students of general secondary education institutions. It defines the role of the social pedagogues in school’s vocational guidance and in the process of revival of high school students’ vocational self-determination. The research object: the process of high school students’ vocational self- determination. The research subject: the work of the social pedagogue on high school students’ vocational self-determination. The research purpose: theoretical background and experimental verification of the content, forms and methods of the socio-pedagogical work on vocational self- determination of high school students. The research tasks are: - to define the essence of the notion «vocational self-determination», «vocational guidance»; - to highlight specificities of high school students’ vocational self- determination. - to substantiate the content, forms and methods of the social pedagogue in the field of high school students’ vocational guidance; - to verify the content, forms and methods of the socio-pedagogical work on vocational self-determination of high school students in the conditions of general secondary education institution. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject старшокласники uk
dc.subject професійне самовизначення uk
dc.subject профорієнтація uk
dc.subject профосвіта uk
dc.subject заклад загальної освіти uk
dc.subject high school students uk
dc.subject vocational self-determination uk
dc.subject vocational guidance uk
dc.subject vocational education uk
dc.subject general secondary education institution uk
dc.title Соціально-педагогічна робота щодо професійного самовизначення старшокласників uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу