Інституційний репозитарій ЗНУ

Соціально-педагогічний супровід батьків дітей з розладами аутистичного спектру

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шурубор, Костянтин Георгійович
dc.date.accessioned 2020-04-23T05:21:27Z
dc.date.available 2020-04-23T05:21:27Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2903
dc.description Шурубор К. Г. Соціально-педагогічний супровід батьків дітей з розладами аутистичного спектру : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота: соціальна педагогіка" / наук. керівник М. О. Гладиш. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 80 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота: 80 с., 8 таблиць, 61 джерело, 6 додатків. Об’єкт дослідження: процес соціально-педагогічного супроводу батьків, Що мають дитину з розладами аутистичного спектра. Предмет дослідження: соціально-педагогічні умови супроводу батьків дітей старшого дошкільного віку з розладами аутистичного спектра. Мета дослідження: теоретичного обґрунтувати та експериментально перевірити соціально-педагогічні умови супроводу сімей, що мають дитину з розладами аутистичного спектра. Методи дослідження: аналіз та узагальнення наукових джерел; спостереження, анкетування, інтерв’ювання, бесіда. Теоретичне значення: визначення соціально-педагогічних умов супроводу батьків дітей дошкільного віку з розладами аутистичного спектра. Практичне значення: розробка методичних рекомендацій соціальним педагогам щодо роботи з сім’ями, що виховують дитини дошкільного віку з розладами аутистичного спектра. Галузь використання: заклади освіти. uk
dc.description.abstract EN : The qualification work consists of introduction, 2 parts, conclusions, list of literature sources (61 items, 2 of them in foreign language), 6 addenda on 17 pages. The qualifying work volume is 112 pages long, 80 of them - main text. There are 8 tables. The qualifying work gives theoretical survey and describes the experimental research of the problem of the socio-pedagogical support for parents of children with autism spectrum disorders (ASD). It defines the methods and techniques for tfie effective social and pedagogical support for parents of children with ASD. The research object: a family with a child with ASD. The research subject: socio-pedagogical conditions of support for parents of children with ASD. The research purpose: theoretical background and experimental verification of the socio-pedagogical conditions of support for families with a child with ASD. The research tasks are: 1) to analyze the literature on autism spectrum disorders as a socio- pedagogical problem; 2) to study the psychological features of children with autism spectrum disorders; 3) to define the role of family education in forming socially favourable behaviour in children with ASD. 4) to identify specificities of relationships in families with a child with ASD; 5) to substantiate the socio-pedagogical conditions of support for parents of children with ASD in a general secondary education institution. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject аутизм uk
dc.subject дитина з розладами аутистичного спектру uk
dc.subject батьки дітей з розладами аутистичного спектру uk
dc.subject соціально-педагогічні умови uk
dc.subject соціально-педагогічний супровід uk
dc.subject auchiltism uk
dc.subject socio-pedagogical support uk
dc.subject child with autism spectrum disorders uk
dc.subject parents o f children with autism spectrum disorders uk
dc.subject socio-pedagogical conditions uk
dc.subject socio-pedagogical support uk
dc.title Соціально-педагогічний супровід батьків дітей з розладами аутистичного спектру uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу