Інституційний репозитарій ЗНУ

Діагностика і обґрунтування конкурентних переваг АТ «КРЕДОБАНК»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гармаш, Анастасія Олександрівна
dc.date.accessioned 2020-05-05T14:24:25Z
dc.date.available 2020-05-05T14:24:25Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2999
dc.description Гармаш А. О. Діагностика і обґрунтування конкурентних переваг АТ «КРЕДОБАНК» : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 072 "Фінанси, банківська справа та страхування" / наук. керівник А. П. Кущик. Запоріжжя : ЗНУ, 2019. 107 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота викладена на 107 сторінках друкованого тексту, містить 16 таблиць, 6 рисунків,5 додатків. Перелік посилань включає 61 джерело, з них 5 іноземною мовою. Об’єктом дослідження є процес діагности конкурентних переваг АТ «Кредобанк». Метою кваліфікаційної роботи магістра є обґрунтування теоретичних положень та розробка практичних рекомендацій щодо розробки та удосконалення методу діагностики конкурентних переваг банку АТ «Кредобанк». Для досягнення поставленої мети вирішувались завдання: 1) визначити фактори, які впливають на конкурентні переваги банку та методи, якими можна діагностувати конкурентні переваги; 2) вибрати метод, який найбільш підходить для аналізу; 3) провести діагностику конкурентних переваг АТ «Кредобанк» щодо його конкурентів; 4) визначити конкурентні переваги об’єкта дослідження; 5) розробити шляхи покращення конкурентних переваг АТ «Кредобанк». Методи дослідження: узагальнення, порівняння, експертної оцінки, аналітичний, дедуктивний, фінансово-економічного та статистичного аналізу, зведення, інтегрального аналізу та ін. Одержані результати та їх новизна: 1) набуло подальшого розвитку тлумачення категорії «конкурентні переваги банку»; 2) удосконалено методику інтегральної оцінки конкурентних переваг; 3) виявлено ступінь впливу фінансового стану, іміджу банку, якості послуг та цінової політики банку на конкурентоспроможність; 4) систематизовано проблеми та виявлено можливості покращення конкурентних переваг банку. Результати дослідження можуть бути застосовані комерційними банками, зокрема, методика інтегральної оцінки конкурентних переваг, шляхи вдосконалення конкурентоспроможності банків. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 107 pages of printed text, contains 16 tables, 6 figures, 5 annex. The list of referеnces includes 61 sources, 5 of them in foreign languages. The object of the research is the process of diagnostics of competitive advantages of PLC «Credobank». The purpose of the master's qualification work is to substantiate theoretical provisions and to develop practical recommendations for the development and improvement of the method of diagnostics of competitive advantages of the bank PLC «Credobank». To achieve this goal the following tasks were solved: 1) identifying factors that affect the competitive advantage of the bank and methods that can diagnose competitive advantages; 2) choosing the method that is most suitable for analysis ; 3) diagnostic of competitive advantages of PLC «Credobank» in comparison to its competitors 4) determination of competitive advantages of the research object; 5) developing ways of improving competitive advantages of PLC «Credobank». The Research methods are generalization, comparison, peer review, analytical, deductive, financial–economic and statistical analysis, summary, integrated analysis, etc. The obtained results and their novelty: 1) interpretation of the category «competitive advantages of the bank» has been further developed; 2) the method of integral evaluation of competitive advantages has been improved; 3) revealed the degree of influence of financial condition, image of the bank, quality of services and price policy of the bank on competitiveness; 4)systematized the problems and identified opportunities to improve the competitive advantages of the bank. The results of the research can be applied by commercial banks (in particular the method of integral assessment of competitive advantages, ways to improve the competitiveness of banks). uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject конкурентоспроможність uk
dc.subject конкурентні переваги uk
dc.subject діагностика uk
dc.subject інтегральна оцінка конкурентних переваг uk
dc.subject SWOT-аналіз uk
dc.subject competitiveness uk
dc.subject swot analysis uk
dc.subject competitive advantages uk
dc.subject diagnostics uk
dc.subject integral assessment of competitive advantages uk
dc.title Діагностика і обґрунтування конкурентних переваг АТ «КРЕДОБАНК» uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу