Інституційний репозитарій ЗНУ

Моделі, форми та способи впливу мас-медіа на свідомість сучасної молоді

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Слободенюк, Анастасія Віталіївна
dc.date.accessioned 2020-05-20T05:18:30Z
dc.date.available 2020-05-20T05:18:30Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3024
dc.description Слободенюк А. В. Моделі, форми та способи впливу мас-медіа на свідомість сучасної молоді : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник Л. В. Чернявська. Запоріжжя : ЗНУ, 2019. 87 с. uk
dc.description.abstract UA : Магістерська робота «Моделі, форми та способи впливу мас-медіа на свідомість сучасної молоді» - основний текст – 79 сторінок, Для виконання дипломної роботи було опрацьовано – 64 джерела. Об'єктом дослідження є новинна програма «ТСН» на телеканалі «1+1» за період 1.10.2019 – 31.10.2019, що виходила в Prime-time (19:30). Предметом дослідження є моделі, форми та способи впливу мас-медіа на свідомість сучасної молоді. Мета роботи: проаналізувати форми, моделі та способи впливу сучасних мас-медіа на аудиторію. У процесі дослідження застосовувалися такі методи: аналіз і синтез під час формування теоретичної бази наукової рoботи, порівняльний під час виявлення відмінностей у теоретичному та практичному аналізі методів впливу ЗМІ, індуктивний під час формування висновків на основі проаналізованого матеріалу, метод моніторингу, для виявлення закономірностей подачі інформації. Реалізація мети передбачає розв’язання таких завдань: - вивчити поняття впливу ЗМІ на громаду; - дати загальну характеристику способів впливу мас-медіа на аудиторію; - зібрати та порівняти думки дослідників на предмет впливу журналістики на суспільство; - дослідити методи впливу на громадськість через ЗМІ в сучасному телепросторі; - виявити спосoби захисту від шкідливого впливу ЗМІ; - виявити форми впливу на глядачів на прикладі діяльності студії «1+1»; Методологічну і теоретичну основу дослідження складають праці, присвячені журналістиці, зокрема статті, підручники та мoнографії, таких вітчизняних і зарубіжних вчених-журналістикознавців як: Д. Брайант, І. Михайлин, І. Мащенко, О. Коцарев, І. Гаврада, О. Нерух, А. Шерель, А. Плющ, Н. Барабаш, З. Вайшенберг. Наукова новизна одержаних результатів пoлягає у дослідженні форм та способів впливу журналістики на молодь у сучасності та у його відповідності теоретичним нормам. Сфера застосування. Матеріали кваліфікаційної роботи можуть бути використані під час подальших наукових розробок, викладання вузівських і шкільних курсів, пoв’язаних із впливом мас-медіа на громадськість, при написанні курсових та дипломних робіт студентами факультету журналістики. uk
dc.description.abstract EN : Slobodenyuk A. V. Models, forms and ways of influence of mass media on the consciousness of contemporary youth. Zaporizhzhia, 2019. 86 p. The thesis examines the impact of the media in the 21st century on a young audience. The relevance of the study lies in the fact that in the conditions of the information society a person succumbs to the simultaneous influence of print and electronic media, radio and television, that is, the so-called manipulation. The aim of the work is to analyze the forms, models and methods of the influence of modern mass media on the audience. In the research process, we used methods such as analysis and synthesis during the formation of the theoretical basis of scientific work, the comparison method we used to identify differences in the theoretical and practical analysis of the forms of influence of the media, the inductive method when formulating conclusions based on the analyzed material, the monitoring method, to identify patterns of information. As a result of the study, we studied the concept of the influence of the media on the public, gave a general description of the influence of the media on the audience, collected and compared the opinions of researchers on the impact of journalism on society, studied the methods of influencing the public through the media on modern television, determined the forms of influence on the audience using activities Studio "1+1". uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject медіаосвіта uk
dc.subject вплив uk
dc.subject свідомість uk
dc.subject форми uk
dc.subject методи uk
dc.subject мас-медіа uk
dc.subject захист uk
dc.subject influence uk
dc.subject manipulation uk
dc.subject media literacy uk
dc.subject bullying uk
dc.subject methods uk
dc.subject rating uk
dc.title Моделі, форми та способи впливу мас-медіа на свідомість сучасної молоді uk
dc.title.alternative Models, forms and ways of influence of mass media on the consciousness of contemporary youth uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу