ZNU Institutional Repository

Менеджмент споживчих цінностей ТНК Nestle

Show simple item record

dc.contributor.author Говорун, Богдан Ігорович
dc.date.accessioned 2020-05-29T11:17:13Z
dc.date.available 2020-05-29T11:17:13Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3053
dc.description Говорун Б. І. Менеджмент споживчих цінностей ТНК Nestle : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник О. О. Головань. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 102 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота магістра: 102 с., 16 рис., 12 табл., 51 джерело. Предмет дослідження: теоретико-методологічні підходи до управління споживчими цінностями. Об’єкт дослідження: транснаціональна компанія Nestlé. Мета роботи - аналіз пріоритетних напрямків реалізації концепції ально-відповідального маркетингу ТНК Nestlé в Україні та виявлення підвищення ефективності формування споживчих цінностей. Методи дослідження. У кваліфікаційній роботі магістра використано загальнонаукових та спеціальних методів дослідження, зокрема: системний підхід; метод фінансового аналізу; статистичні методи; описовий метод; метод логічного узагальнення та порівняння; метод опитування. Специфіка роботи полягає у детальному аналізі теоретичних підходів до ; значення споживчої цінності товару; виявленні зв’язків концепцій сталого г:ззитку, корпоративної соціальної відповідальності і соціально-звідального маркетингу; визначенні пріоритетних напрямків реалізації нпепції соціально-відповідального маркетингу ТНК Nestlé в Україні та цитуванні шляхів підвищення ефективності формування споживчих цінностей ТНК Nestlé. Для досягнення мети роботи розглянуто теоретичні підходи до ачення споживчої цінності товару; надано характеристику складовим споживчої цінності товару. В роботі надано оцінку фінансовим результатам льності компанії Nestlé на світових та українському ринках; проаналізовано іегічні програми створення споживчих цінностей транснаціональних спорацій, діючих на українському споживчому ринку та визначено гіоритетні напрямки реалізації концепції соціально-відповідального іркетингу ТНК Nestlé в Україні. З метою підвищення ефективності осрмування споживчих цінностей запропоновано методологічний підхід до с : тмування додаткової споживчої цінності товару для споживачів та гсомендовано більше уваги приділяти визначенню споживчих цінностей за могою проведення опитувань або застосування краудсорсингових проектів. uk
dc.description.abstract EN : The subject of the research is theoretical and methodological approaches to consumer value management. The object of the research is the multinational company Nestlé. The goal of the work is analysis of implementation priority areas of the ic ally responsible marketing concept of TNC Nestlé in Ukraine and identification *' ays of increasing the consumer value formation efficiency. The methods of the research are system approach; method of financial sis; statistical methods, descriptive method; method of logic synthesis and :c—parison; survey method. The information base for the study is following: statistical reports of the State Schistic Committee of Ukraine, tutorials, monographs, periodical Ukrainian and : ~e:gn publications, the Internet sources. Specificity of the work is a detailed analysis of theoretical approaches to ir'ennining the consumer value of goods; identify links between sustainable e.opment concepts, corporate social responsibility and socially responsible irketing. identifying priority areas for the implementation of the concept of socially -e-rronsible marketing of TNC Nestlé in Ukraine and substantiating ways to increase eàlciency of shaping consumer values of TNC Nestlé. Theoretical approaches to determining the consumer value of a product have —- considered; the characteristic of the consumer value components of the product ■ reen given to achieve the goal of the work. The paper gives an assessment of the fz^ncial results of Nestlé's activities in the world and Ukrainian markets; the sn :egic programs of creation of consumer values of multinational corporations rcer^ting in the Ukrainian consumer market have been analyzed and the priority t :::ons of socially responsible marketing concept realization of TNC Nestlé in line have been determined. In order to increase the efficiency of consumer value ition a methodological approach to the formation of additional consumer value -cods has been proposed. TNC Nestlé has been advised to focus more on defining . Bcsumer values through surveys or crowdsourcing projects. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject споживча цінність uk
dc.subject корпоративна соціальна відповідальність uk
dc.subject соціально-відповідальний маркетинг uk
dc.subject транснаціональна корпорація uk
dc.subject продуктовий ринок uk
dc.subject потреба uk
dc.subject nsumer value uk
dc.subject corporate social responsibility uk
dc.subject esponsebility marketing uk
dc.subject transnational corporation uk
dc.subject need uk
dc.title Менеджмент споживчих цінностей ТНК Nestle uk
dc.title.alternative Management of Consumption Values of Multinational Company Nestle uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics