ZNU Institutional Repository

Мapкетинговa цiновa полiтикa ПpAТ "Пеpвомaйcький МКК" тa шляхи її вдоcконaлення

Show simple item record

dc.contributor.author Колодійчук, Марія Василівна
dc.date.accessioned 2020-06-05T10:59:43Z
dc.date.available 2020-06-05T10:59:43Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3079
dc.description Колодійчук М. В. Мapкетинговa цiновa полiтикa ПpAТ "Пеpвомaйcький МКК" тa шляхи її вдоcконaлення : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 075 "Маркетинг" / наук. керівник О. Г. Череп. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 138 с. uk
dc.description.abstract EN : The object of the study is the formation of the pricing policy of PJSC "Pervomaisky Dairy and Canning Plant". The subject of the research is theoretical and methodical approaches to improving the methods of formation of marketing pricing policy of PJSC "Pervomaisky dairy and canning plant". The purpose of the master's work is to systematize scientific, methodological and practical knowledge on the formation of marketing pricing policy of the enterprise. Research methods: logical generalization, deductive, financial-economic and statistical analysis, comparison, summary, etc. The results obtained: the methodology of pricing policy was improved. The company did not use discounts for wholesale buyers, a differentiated discount was applied, which allows to sell more products on holidays than on normal days and get more profit by increasing demand for the product. The results of the study can be applied by enterprises, in particular, the method of forming a discount policy. uk
dc.description.abstract UA : Об’єктом доcлiдження є формування цінової політики ПрАТ «Первомайський молочно-консервний комбінат». Предметом дослідження є теоретичні та методичних підходи щодо вдосконалення методів формування маркетингової цінової політики ПрАТ «Первомайський молочно0консервний комбінат». Метою магістерської роботи магістра є систематизація наукових, методологічних та практичних знань з формування маркетингової цінової політики підприємства. Методи дослідження: логічного узагальнення, дедуктивний, фінансово-економічного та статистичного аналізу, порівняння, зведення та ін. Одержані результати: удосконалено методику цінової політики. Підприємство не використовувало знижки для оптових покупців, застосована диференційована знижка, що дозволяє в святкові дні реалізувати більше продукції ніж в звичайні дні та отримати більший прибуток за рахунок збільшення попиту на товар. Результати дослідження можуть бути застосовані підприємствами, зокрема, методика формування знижки цінової політики. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject ціна uk
dc.subject цінова політика uk
dc.subject цінова політика uk
dc.subject конкурентоспроможність uk
dc.subject підприємство uk
dc.subject система знижок uk
dc.title Мapкетинговa цiновa полiтикa ПpAТ "Пеpвомaйcький МКК" тa шляхи її вдоcконaлення uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics