ZNU Institutional Repository

Удосконалення маркетингової товарної політики ТОВ "Завод "Запоріжелектромаш""

Show simple item record

dc.contributor.author Ярмош, Анна Віталіївна
dc.date.accessioned 2020-06-05T11:32:14Z
dc.date.available 2020-06-05T11:32:14Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3083
dc.description Ярмош А. В. Удосконалення маркетингової товарної політики ТОВ "Завод "Запоріжелектромаш"" : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 075 "Маркетинг" / наук. керівник В. В. Малтиз. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 100 с. uk
dc.description.abstract EN : The object of the research is the process of forming the marketing policy of Zaporizhelectromash Plant LLC. The subject of the study is theoretical and methodological approaches to improve marketing policies of Zaporizhelectromash Plant LLC. The purpose of the master's qualification work is to develop ways to improve marketing activities of the LLC "Zaporizhelectromash Plant". During the research the following scientific results were obtained:  the essence and goals of marketing commodity policy are considered; Чено features of management of marketing activity of the enterprise are defined; Методи the method of analysis of product range is generalized; Марке the marketing activity of LLC "Zaporizhelectromash Plant" was analyzed, Ефектив evaluation of marketing policy effectiveness of LLC "Zaporizhelectromash Plant" was carried out; Шля Ways of improving the marketing policy of the enterprise at the expense of forming the range of industrial goods have been developed and developing a marketing strategy to support the formation of an assortment of manufactured goods Methods of research: theoretical generalization, logical generalization, comparative analysis, deductive, marketing analysis, correlation analysis, index analysis, etc. The scientific novelty of the research is to develop ways to improve the marketing policy of "Zaporizhelectromash Plant" LLC. The results of the study can be applied in the activities of industrial enterprises to improve marketing marketing policy. uk
dc.description.abstract UA : Об’єктом дослідження процес формування маркетингової політики ТОВ «Завод «Запоріжелектромаш»». Предметом дослідження є теоретичні та методичних підходи щодо удосконалення маркетингової політик ТОВ «Завод «Запоріжелектромаш»». Метою кваліфікаційної роботи магістра є розробка шляхів удосконалення маркетингової діяльності ТОВ «Завод «Запоріжелектромаш». У процесі дослідження отримано такі наукові результати:  розглянуто сутність та цілі маркетингової товарної політики;  визначено особливості управління маркетинговою діяльністю підприємства;  узагальнено методику аналізу товарного асортименту;  проаналізовано маркетингову діяльність ТОВ «Завод «Запоріжелектромаш»»,  проведено оцінку ефективності маркетингової політики ТОВ «Завод «Запоріжелектромаш»;  розроблено шляхи удосконалення маркетингової політики підприємства. Методи дослідження: теоретичного узагальнення, логічного узагальнення, порівняльного аналізу, дедуктивний, маркетингового аналізу, кореляційний аналіз, індексний аналіз та ін. Наукова новизна дослідження полягає у розробці шляхів удосконалення маркетингової політики ТОВ «Завод «Запоріжелектромаш»». Результати дослідження можуть бути застосовані в діяльності промислових підприємств для удосконалення маркетингової товарної політики. маркетинг, асортимент, товарна політика, товар, підприємства, аналіз, swot-аналіз, сегментація, ринок. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject маркетинг uk
dc.subject асортимент uk
dc.subject товарна політика uk
dc.subject товар uk
dc.subject підприємства uk
dc.subject swot-аналіз uk
dc.subject сегментація uk
dc.title Удосконалення маркетингової товарної політики ТОВ "Завод "Запоріжелектромаш"" uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics