ZNU Institutional Repository

Удосконалення маркетингового управління збутовою діяльністю підприємства ТОВ «ЕЛІЗ»

Show simple item record

dc.contributor.author Земляна, Дар'я Олександрівна
dc.date.accessioned 2020-06-05T11:38:00Z
dc.date.available 2020-06-05T11:38:00Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3084
dc.description Земляна Д. О. Удосконалення маркетингового управління збутовою діяльністю підприємства ТОВ «ЕЛІЗ» : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 075 "Маркетинг" / наук. керівник Ю. В. Калюжна. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 114 с. uk
dc.description.abstract EN : The object of the research is the enterprise of ELIZ LLC. The subject of the research is theoretical, methodical and practical approaches to marketing management of marketing activities at the enterprise of ELIZ LLC. The purpose of qualification work - development of methodical approach to marketing management of marketing activity of the enterprise. In order to achieve this goal, it is necessary to fulfill the following tasks: improvement of marketing management of the sales activity of the enterprise, namely, various measures are proposed for the most effective sale of goods by means of a detailed analysis of factors influencing the marketing activity. During the research the following scientific results were obtained: - disclosed the essence and importance of sales as a subfunction of marketing activities of the enterprise; - Methodical approaches of sales management are considered; - the directions of improvement of efficiency of marketing activity of the enterprise are considered; - organizational and technical characteristics of ELIZ LLC were investigated; - estimated sales activity of ELIZ LLC; - the shortcomings of the marketing activity of ELIZ LLC are considered - an improved methodological approach to marketing activities management; - developed recommendations for improving the marketing activities of the sales department; - determined the effectiveness of the proposed measures. Research methods: analytical, statistical, descriptive, comparative, method of generalization, method of grouping, deductive method, method of observation, method of analysis and synthesis, method of expert assessments. The scientific novelty of the results obtained is to improve the methodological approach to marketing activities, which includes the formation of criteria for the development of marketing activities of the enterprise, depending on the stage of its life cycle and the development of recommendations for improving the effectiveness of sales management at each stage of the life cycle of the enterprise. uk
dc.description.abstract UA : Об’єктом дослідження є підприємство ТОВ«ЕЛІЗ». Предметом дослідження є теоретико- методичний та практичні підходи щодо маркетингового управління збутовою діяльністю на підприємстві ТОВ «ЕЛІЗ». Мета кваліфікаційної роботи – розвиток методичного підходу до маркетингового управління збутовою діяльністю підприємства. Для досягнення мети необхідно виконати такі завдання: удосконалення маркетингового управління збутовою діяльністю підприємства, а саме пропонуються різноманітні заходи щодо найбільш ефективного збуту товару за допомогою детального аналізу чинників, що впливають на збутову діяльність. У процесі дослідження отримано такі наукові результати: − розкрита сутність та значення збуту як підфункції маркетингової діяльності підприємства; − розглянуті методичні підходи управління збутом; − розглянуті напрямки удосконалення ефективності збутової діяльності підприємства; − досліджена організаційно- технічна характеристика ТОВ «ЕЛІЗ»; − оцінена збутова діяльність ТОВ «ЕЛІЗ»; − розглянуті недоліки збутової діяльності ТОВ «ЕЛІЗ» − удосконалений методичний підхід до управління збутовою діяльністю; − розроблені рекомендації з удосконалення збутової діяльності відділу збуту; − визначена ефективність запропонованих заходів. Методи дослідження: аналітичний, статистичний, описовий, порівняльний, метод логічного узагальнення, метод групування, дедуктивний метод, метод спостереження, метод аналізу та синтезу, метод експертних оцінок. Наукова новизна одержаних результатів полягає у вдосконаленні методичного підходу до управління збутовою діяльністю, який включає формування критеріїв розвитку збутової діяльності підприємства, залежно від етапу її життєвого циклу та розробки рекомендацій щодо підвищення ефективності управління збутом на кожному з етапів життєвого циклу підприємства. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject збут uk
dc.subject управління збутом uk
dc.subject канал збуту uk
dc.subject планування збуту uk
dc.subject збутова політика uk
dc.subject посередники uk
dc.subject охоплення ринку uk
dc.subject sales uk
dc.subject market reaching uk
dc.subject sales channel uk
dc.subject sales management uk
dc.subject intermediaries uk
dc.subject sales management uk
dc.subject sales policies uk
dc.subject sales planning uk
dc.title Удосконалення маркетингового управління збутовою діяльністю підприємства ТОВ «ЕЛІЗ» uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics