ZNU Institutional Repository

Облік та аналіз фінансових результатів від реалізації продукції на ТОВ «Вільнянський хлібокомбінат»

Show simple item record

dc.contributor.author Кривенко, Анна Сергіївна
dc.date.accessioned 2020-06-11T08:27:40Z
dc.date.available 2020-06-11T08:27:40Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3128
dc.description Кривенко А. С. Облік та аналіз фінансових результатів від реалізації продукції на ТОВ «Вільнянський хлібокомбінат» : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 071 «Облік і оподаткування» / наук. керівник О. М. Рибалко. Запоріжжя : ЗНУ, 2019. 88 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота: 88 с., 5 рис., 15 табл., 19 формули, 2 додатки, 52 літературних джерел. Об’єктом дослідження є процес обліку і аналізу фінансових результатів від реалізації готової продукції на ТОВ «Вільнянський хлібокомбінат». Метою кваліфікаційного дослідження є обґрунтування теоретичних положень і розробка практичних рекомендацій з бухгалтерського обліку та аналіз фінансових результатів від реалізації продукції з метою підвищення ефективності господарської діяльності виробничих підприємств. Методи дослідження – методи логічного аналізу, індукції і дедукції, метод системного вивчення господарських процесів, економіко-статистичні методи обробки інформації: середні величини, динамічні ряди. Основні результaти, що відобрaжaють, нaукову новизну дослідження, полягaють у тaкому: ‒ запропоновано в первинних документах по реалізації продукції вказувати саме перед відвантаженням якість продукції на основі проведення аналізів на відсоток вологості, що дасть змогу вигідно виділити підприємство на фоні інших хлібопекарних конкурентів; ‒ рекомендовано вести аналітичний облік реалізації продукції за окремими контрагентами та договорами, що дасть можливість відслідковувати своєчасність оплати, виконання умов договору, відповідність отриманих сум, контроль стану розрахунків з покупцями за відстроченими заборгованостями; ‒ запропоновано складати платіжний календар, який дозволить керувати фінансовими результатами підприємства; ‒ уточнено та здійснена класифікація факторів, що впливають на обсяг реалізації продукції; ‒ запропоновані резерви збільшення прибутку від реалізації 5 продукції. На основі одержаних результатів розглянуто існуючий механізм ціноутворення в умовах розвитку ринкових відносин; досліджено бухгалтерський облік реалізації продукції із застосуванням стандартів бухгалтерського обліку; проведено аналіз прибутку від реалізації продукції підприємства; удосконалено первинний та аналітичний облік реалізації готової продукції. uk
dc.description.abstract EN : Qualifying work: 88 pp., 5 rice, 15 tables, 19 formulas, 2 appendices, 52 literary sources. The object of the research is the process of accounting and analysis of financial results from the sale of finished products at LLC "Vilnius Bakery". The purpose of the qualification research is to substantiate theoretical provisions and to develop practical accounting recommendations and to analyze the financial results from the sale of products in order to increase the efficiency of economic activity of manufacturing enterprises. Research methods - methods of logical analysis, induction and deduction, method of systematic study of economic processes, economic and statistical methods of information processing: average, dynamic series. The main results reflecting the scientific novelty of the research are as follows: - it is suggested to indicate in the primary sales documents just before shipment the quality of the products on the basis of analyzes on the percentage of humidity, which will allow to distinguish favorably the enterprise against the background of other baking competitors; - it is recommended to keep analytical records of sales of products under individual counterparties and contracts, which will allow to monitor timely payment, fulfillment of contract terms, compliance of received amounts, control of the state of payments with buyers for deferred debts; - it is proposed to make a payment calendar that will allow to manage the financial results of the enterprise; - the factors influencing the volume of sales of products are specified and classified; - Proposed reserves to increase profits from sales of products. On the basis of the obtained results the existing mechanism of pricing in the 6 7 conditions of development of market relations is considered; the accounting of sales of products with application of accounting standards is investigated; the analysis of profits from the sale of products of the enterprise; Improved primary and analytical accounting of finished product sales. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject чистий дохід uk
dc.subject валовий прибуток uk
dc.subject рентабельність uk
dc.subject адміністративні витрати uk
dc.subject витрати на збут uk
dc.subject реалізація uk
dc.subject net profit uk
dc.subject gross profit uk
dc.subject profitability uk
dc.subject аdministrative expenses uk
dc.subject selling expenses uk
dc.subject realization uk
dc.title Облік та аналіз фінансових результатів від реалізації продукції на ТОВ «Вільнянський хлібокомбінат» uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics