Інституційний репозитарій ЗНУ

Застосування інструментів системи просування послуг малого підприємства салон «Revive»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гайдай, Аліна Олександрівна
dc.date.accessioned 2020-08-17T08:33:08Z
dc.date.available 2020-08-17T08:33:08Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3187
dc.description Гайдай А. О. Застосування інструментів системи просування послуг малого підприємства салон «Revive» : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник О. О. Головань. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 106 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота магістра: 106 с., 30 рис., 13 табл., 50 джерел. Об’єктом дослідження є інструменти системи просування малого підприємства салону «Revive». Предметом дослідження є застосування інструментів системи просування малого бізнесу. Мета роботи полягає у розробці практичних рекомендацій щодо вдосконалення процесів застосування інструментів системи просування послуг малого підприємства. Методи дослідження – описовий, порівняльний, балансовий, розрахунковий. Під час виконання дипломної роботи магістра було розглянуто теоретичні аспекти застосування інструментів вдосконалення застосування інструментів системи просування послуг малого підприємства на прикладі салону «Revive». Актуальність теми даної дипломної роботи зумовлена загостренням конкуренції в умовах ринкової економіки. Це змушує підприємства більш ефективно розробляти та впроваджувати інноваційні засоби маркетингових комунікацій. На основі теоретичного матеріалу було проаналізовано існуючу систему застосування інструментів просування послуг салону «Revive» та її ефективність, а також запропоновано шляхи удосконалення політики досліджуваного підприємства в сфері системи просування послуг. Отримані результати можуть бути використані керівництвом салону «Revive» в практичній діяльності по вдосконаленню інструментів системи просування послуг малого підприємства – салону «Revive». uk
dc.description.abstract EN : Master’s qualification work: 106 p., 30 fig., 13 tab., 50 sources. The object of the research is the tools of the small business promotion system of the Revive salon. The subject of the study is the application of small business promotion tools. The purpose of the work is to develop practical recommendations for improving the application processes of small business promotion system tools. Methods of research – descriptive, comparative, balance, calculation. During the master’s thesis, the theoretical aspects of the application of tools to improve the use of tools of promotion of small business services using the example of «Revive» salon were considered. The relevance of the topic of this thesis is due to the intensification of competition in a market economy. This forces businesses to more effectively develop and deploy innovative marketing communications tools. On the basis of theoretical material, the existing system of application of tools of promotion of services of salon of «Revive» salon and its efficiency was analyzed, and also ways of improvement of the policy of the investigated enterprise in the sphere of system of services promotion were suggested. The results obtained can be used by the management of the Revive salon in practical activities to improve the tools of the system of promotion of services of a small enterprise – the salon «Revive». uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject small enterprise uk
dc.subject services uk
dc.subject promotion services uk
dc.subject мале підприємство uk
dc.subject послуги uk
dc.subject інструменти просування послуг uk
dc.title Застосування інструментів системи просування послуг малого підприємства салон «Revive» uk
dc.title.alternative Instruments Implementation of Services Promotion System at Small Business Par/or “Revive” uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу