UA : Кваліфікаційна робота магістра: 72 с., 10 рис., 15 табл., 45 джерел.
Предмет дослідження: теоретичні та практичні аспекти діагностики та формування організаційної культури вищого навчального закладу.
Об’єкт дослідження: Запорізький національний університет.
Мета роботи – аналіз структурних елементів корпоративної культури вищого навчального закладу та виявлення шляхів удосконалення її діагностики.
Методи дослідження. У кваліфікаційній роботі магістра використано сукупність загальнонаукових та спеціальних методів дослідження, зокрема: системний підхід; описовий метод; метод логічного узагальнення та порівняння; метод опитування.
Специфіка роботи полягає у детальному аналізі структурних елементів корпоративної культури вищих навчальних закладів, етапів формування корпоративної культури; дослідженні механізму впливу корпоративної культури на потенціал та конкурентоспроможність ВНЗ та обґрунтуванні шляхів удосконалення діагностики корпоративної культури.
Для досягнення мети в роботі розглянуто теоретичні аспекти формування корпоративної культури вищого навчального закладу; визначено сутність та складові потенціалу ВНЗ, вплив корпоративної культури на конкурентоспроможність навчального закладу на ринку освітніх послуг. В роботі проведено аналіз складових корпоративної культури Запорізького національного університету; визначено сильні та слабкі сторони ЗНУ на ринку освітніх послуг; здійснено оцінку якості ресурсів освітньої діяльності Запорізького національного університету на основі опитування студентів. Як інструменти удосконалення діагностики корпоративної культури Запорізького національного університету в роботі запропоновано методику оцінки якості навчання SERVQUAL та методику І. Д. Ладанова кількісної оцінки корпоративної культури університету.
EN : Master’s thesis: 72 pp., 10 fig., 156 tables, 45 sources.
The subject of the research is theoretical and practical aspects of diagnostics and formation of the university organizational culture.
The object of the research is Zaporizhzhia National University.
The goal of the work is analysis of the University corporate culture structural elements and identification of ways to improve its diagnostics.
In the master’s thesis a set of general scientific and special research methods is used, in particular: system approach; descriptive method; method of logical generalization and comparison; survey method.
The specifics of the work is a detailed analysis of the University corporate culture structural elements, the stages of corporate culture formation; study of the mechanism of corporate culture influence on the University potential and competitiveness and substantiation of ways to improve the corporate culture diagnostics.
To achieve the goal of work the theoretical aspects of the University corporate culture formation are considered; the essence and components of the University potential and the influence of the University corporate culture on its competitiveness in the market of educational services are determined. The analysis of the components of corporate culture of Zaporizhzhia National University is carried out in the work; the strengths and weaknesses of ZNU in the market of educational services have been identified; the educational resources quality of Zaporizhzhia National University has been assessed on the basis of the student’s survey. As tools for improving the diagnostics of Zaporizhzhia National University corporate culture, the method SERVQUAL of assessing the quality of teaching and the Ladanov method of quantitative assessment of the University corporate culture have been proposed in the paper.