ZNU Institutional Repository

Механізм управління аграрним підприємством ТОВ «Офорт» в умовах міжнародної диверсифікації бізнесу

Show simple item record

dc.contributor.author Мирошник, Аннa Олександрівнa
dc.date.accessioned 2020-12-07T09:30:01Z
dc.date.available 2020-12-07T09:30:01Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3308
dc.description Мирошник А. О. Механізм управління аграрним підприємством ТОВ «Офорт» в умовах міжнародної диверсифікації бізнесуі : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник С. М. Богданов . Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 74 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота магістра: 74 с., 17 табл., 11 рис., 61 джерело. Предмет дослідження - теоретико-методичні, наукові та прикладні положення розробки та реалізації стратегії управління ТОВ «ОФОРТ» на аграрному ринку. Об’єкт дослідження - процес розвитку системи управління ТОВ «ОФОРТ» на аграрному ринку в умовах диверсифікації міжнародних ринків. Мета дослідження - визначення, на основі аналізу господарської діяльності та стану ринку, перспективних напрямків розвитку аграрного підприємства ТОВ «ОФОРТ» в умовах диверсифікації міжнародних ринків. Методи дослідження - економічного аналізу, описовий, аналітичний, логічний аналіз, а також статистичний метод дослідження. Специфіка роботи полягає у детальному аналізі диверсифікаційного підходу до створення підприємствами нових пропозицій на ринку; дослідженні особливостей управління аграрним підприємством в сучасних умовах; оцінці потенціалу вітчизняних аграрних підприємств; ідентифікації можливостей та загроз діяльності аграрних підприємств України на цільових ринках збуту сільськогосподарської продукції; дослідженні ефективності системи управління ТОВ «ОФОРТ». На підставі чого було визначено шляхи підвищення ефективності управління ТОВ «ОФОРТ» на аграрному ринку в умовах міжнародної диверсифікації бізнесу. Інформаційною базою для даного дослідження є підручники, наукові видання, спеціалізовані журнали, матеріали мережі Інтернет, а також фактичні дані щодо діяльності ТОВ «ОФОРТ» на ринку сільськогосподарської продукції. На основі виконаного дослідження у роботі визначено перспективні напрямки вдосконалення системи управління підприємства, а саме обґрунтовано вихід ТОВ «ОФОРТ» на сегменти зарубіжних ринків сільськогосподарської продукції, крім того здійснено ідентифікацію основних зарубіжних партнерів ТОВ «ОФОРТ» на основі АВС-аналізу. uk
dc.description.abstract EN : Qualifying work of the master: 74 pages, 17 tables, 11 figures, 61 sources. The subject of research - theoretical and methodological, scientific and applied provisions for the development and implementation of management strategy of LLC "FORT" in the agricultural market. The object of research - the process of development of the management system of LLC "FORT" in the agricultural market in terms of diversification of international markets. The purpose of the study - to determine, based on the analysis of economic activity and market conditions, promising areas of development of the agricultural enterprise LLC "FORT" in terms of diversification of international markets. Research methods - economic analysis, descriptive, analytical, logical analysis, as well as statistical research method. The specifics of the work is a detailed analysis of the diversification approach to the creation of new proposals by companies in the market; research of features of management of the agrarian enterprise in modern conditions; assessment of the potential of domestic agricultural enterprises; identification of opportunities and threats to the activities of agricultural enterprises of Ukraine in the target markets of agricultural products; study of the effectiveness of the management system of LLC "FORT". On the basis of which the ways of increase of efficiency of management of LLC OFORT in the agrarian market in the conditions of the international diversification of business have been defined. The information base for this study is textbooks, scientific publications, specialized journals, materials of the Internet, as well as factual data on the activities of LLC "FORT" in the market of agricultural products. On the basis of the performed research the perspective directions of improvement of the management system of the enterprise are defined, namely the exit of LLC "FORT" on segments of foreign markets of agricultural products is substantiated, besides identification of the main foreign partners of LLC "FORT" on the basis of ABC analysis is carried out. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject диверсифікація uk
dc.subject система управління uk
dc.subject бізнес-стратегія uk
dc.subject аграрний ринок uk
dc.subject diversification uk
dc.subject management system uk
dc.subject business strategy uk
dc.subject agricultural market uk
dc.title Механізм управління аграрним підприємством ТОВ «Офорт» в умовах міжнародної диверсифікації бізнесу uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics