ZNU Institutional Repository

Маркетинговий план ТОВ «Інфоком ЛТД» із впровадження інноваційних технологій автоматизації виробничих процесів

Show simple item record

dc.contributor.author Біляєва, Крістінa Віталіївнa
dc.date.accessioned 2020-12-07T09:50:08Z
dc.date.available 2020-12-07T09:50:08Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3314
dc.description Біляєва К. В. Маркетинговий план ТОВ «Інфоком ЛТД» із впровадження інноваційних технологій автоматизації виробничих процесів : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник Н. М. Коваленко. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 77 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота магістра: 77 с., 15 рис., 21 табл., 45 джерел. Об’єкт дослідження: інноваційні розробки з автоматизації виробничих процесів ТОВ «Інфоком ЛТД». Предмет дослідження: механізм впровадження інноваційних технологій автоматизації виробничих процесів підприємства ТОВ «Інфоком ЛТД». Мета дослідження: розробка маркетингового плану ТОВ «Інфоком ЛТД» із впровадження інноваційних технологій автоматизації виробничих процесів і механізму його реалізації. Методи дослідження: пошуковий, емпіричний, аналіз і синтез, моделювання, системний і ситуаційний аналіз, логічне узагальнення. Специфіка даної роботи полягає у дослідженні теоретичних і практичних аспектів розробки та реалізації маркетингового плану із впровадження інноваційних технологій автоматизації виробничих процесів, а також механізму їх впровадження. У роботі систематизовано теоретичні основи маркетингового планування діяльності підприємства, а також результати економічної та маркетингової діяльності підприємства на ринку. У роботі досліджено теоретичний матеріал, проаналізовано маркетингове середовище діяльності ТОВ «Інфоком ЛТД», розроблено маркетинговий план із впровадження інноваційних технологій автоматизації виробничих процесів на ТОВ «Інфоком ЛТД» та механізм впровадження цих технологій. uk
dc.description.abstract EN : Thesis for the Master’s Degree: 77 p., 15 fig., 21 tab., 45 sources. The object of the research: innovative solutions for the automation of production processes of LLC «Infocom LTD». The subject of the research: the mechanism of introduction of innovative technologies for the automation of production processes of LLC «Infocom LTD». The purpose of the thesis for the Master’s degree is to devise a marketing plan on the introduction of innovative technologies for the automation of production processes and the mechanism of their introduction. The research methods:searching and empirical methods, analysis and synthesis, modeling, system and situational analysis, logical generalization. In the Thesis for the Master’s Degree author studiesthe theoretical and practical aspects of development and implementation of the marketing plan for the introduction of the innovative technologies for the automation of production processes, as well as mechanism of their introduction to the market. In the thesis the author has systematized the theoretical foundations of marketing planning of the enterprise, as well as the results of economic and marketing activities of the enterprise in the market. In the thesis the author has studied the theoretical materialandhasdeveloped the marketing plan for the introduction of the innovative technologies for automation of production processes of LLC «Infocom LTD» and the mechanism for introducing these technologies. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject автоматизація виробництва uk
dc.subject інновація uk
dc.subject інноваційні технології uk
dc.subject маркетингова діяльність підприємства uk
dc.subject production automation uk
dc.subject innovation uk
dc.subject innovative technologies uk
dc.subject marketing activity of the enterprise uk
dc.title Маркетинговий план ТОВ «Інфоком ЛТД» із впровадження інноваційних технологій автоматизації виробничих процесів uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics