ZNU Institutional Repository

Розробка стратегії маркетингу ТОВ «Ритм»

Show simple item record

dc.contributor.author Шаповалова, Іринa Вадимівнa
dc.date.accessioned 2020-12-07T09:58:29Z
dc.date.available 2020-12-07T09:58:29Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3317
dc.description Шаповалова І. В. Розробка стратегії маркетингу ТОВ «Ритм» : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник Н. М. Коваленко. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 77 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота магістра: 77 с., 7 рис., 17 табл., 47 джерел. Об’єкт дослідження: маркетингова діяльність ТОВ «Ритм». Предмет дослідження: теоретичні та практичні аспекти розробки й реалізації стратегії маркетингу на підприємстві. Мета дослідження полягає у розробці стратегії маркетингу для підприємства ТОВ «Ритм» та обґрунтуванні її ефективності. Методи дослідження: діалектичний, історичний, динамічних рядів, системного й ситуаційного аналізу, логічного узагальнення, інтерв’ювання, анкетування, моделювання, дисконтування, бюджетування. У роботі досліджено теоретичні аспекти вивчення маркетингових стратегій підприємства, зокрема сутність та види стратегій розвитку підприємства, методику розробки стратегії маркетингу та механізм визначення ефективності реалізації стратегії маркетингу на підприємстві. У другому розділі наведено характеристику організаційно-економічної діяльності ТОВ «Ритм», проаналізовано стан його маркетингової діяльності; зроблено оцінку конкурентоспроможності продукції ТОВ «Ритм» на зовнішньому ринку. На основі проведеного у роботі дослідження запропоновано напрямки підвищення ефективності маркетингової діяльності ТОВ «Ритм», зокрема визначено управлінські заходи щодо формування експортного асортименту ТОВ «Ритм» на основі АВС-аналізу, розроблено стратегію маркетингу та маркетинговий план для ТОВ «Ритм» і визначено ефективність впровадження розробленої стратегії на підприємстві. uk
dc.description.abstract EN : Thesis for the Master’s Degree: 77 p., 7 fig., 17 tab., 47 sources. The object of the research: marketing activity of LLC « Ritm». The subject of the research: theoretical and practical aspects of development and implementation of marketing strategy at the enterprise. The purpose of the thesis for the master’s degree is to develop a marketing strategy for the company LLC « Ritm» and justify its effectiveness. The research methods: dialectical, historical, time series, system and situational analysis, logical generalization, interviewing, questionnaires, modeling, discounting, budgeting. The theoretical aspects of studying the marketing strategies of the enterprise, in particular the essence and types of strategies of enterprise development, the method of developing the marketing strategy and the mechanism of determining the effectiveness of the marketing strategy at the enterprise are investigated. On the second section the characteristic of the organizational-economic activity of LLC «Ritm» was presented, the marketing activity was analyzed, and the assessment of the competitiveness of the products of LLC «Ritm» on the foreign market has been completed. On the basis of the research the directions of increasing the efficiency of marketing activity of LLC «Ritm» are offered. In particular, the mechanism of formulation the export assortment of LLC «Ritm» on the basis of ABC-analysis, the marketing strategy and the efficiency of its implementation at the enterprise were developed. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject ефективність uk
dc.subject конкурентоспроможність uk
dc.subject маркетинг uk
dc.subject маркетингова діяльність uk
dc.subject efficiency uk
dc.subject competitiveness uk
dc.subject marketing uk
dc.subject marketing activity uk
dc.title Розробка стратегії маркетингу ТОВ «Ритм» uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics