Інституційний репозитарій ЗНУ

Формування стратегії управління товарним асортиментом ТОВ «Сільпо-Фуд»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Яценко, Вікторія Ігорівна
dc.date.accessioned 2020-12-07T10:00:38Z
dc.date.available 2020-12-07T10:00:38Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3318
dc.description Яценко В. І. Формування стратегії управління товарним асортиментом ТОВ «Сільпо-Фуд» : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник Н. М. Коваленко. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 72 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота магістра: 72 с., 3 рис., 11 табл., 39 джерел. Об’єкт дослідження: асортиментна політика ТОВ «СІЛЬПО-ФУД». Предмет дослідження: сукупність теоретичних, методологічних і практичних засад формування асортиментної політики підприємства роздрібної торгівлі ТОВ «СІЛЬПО-ФУД». Мета дослідження: розробити стратегію управління товарним асортиментом ТОВ «СІЛЬПО ФУД» і запропонувати напрямки формування ефективної асортиментної політики підприємства. Методи дослідження: економічний і порівняльний аналіз, аналітичний, спостереження, системний і комплексний аналіз. Специфіка роботи полягає у дослідженні організаційних аспектів формування ефективної асортиментної політики підприємства. Зокрема визначено сутність й особливості організації асортиментної політики підприємства роздрібної торгівлі в умовах підвищеної конкуренції. У роботі систематизовано результати діяльності підприємства роздрібної торгівлі ТОВ «СІЛЬПО-ФУД», його політики щодо формування товарного асортименту, проаналізовано існуючу асортименту стратегію підприємства та розроблено рекомендації щодо підвищення її ефективності. В рамках роботи зроблено оцінку наявного товарного асортименту ТОВ «СІЛЬПО-ФУД» та розроблено заходи з підвищення ефективності та конкурентоспроможності підприємства шляхом формування ефективного товарного асортименту. uk
dc.description.abstract EN : Thesis for the master’s degree: 72 p., 3 figures, 11 tables, 39 sources. Object of research: assortment policy of «SILPO-FOOD» LLC. Subject of research: a set of theoretical, methodological and practical principles of formation of the assortment policy of the retail company «SILPO-FOOD» LLC. The purpose of the thesis: to develop a strategy for managing the product range of «SILPO FOOD» LLC and to propose directions for the formation of an effective assortment policy of the enterprise. Research methods: economic and comparative analysis, analytical, observation, system and complex analysis. The specifics of the work consist in the study of organizational aspects of the formation of an effective assortment policy of the enterprise. In particular, the essence and peculiarities of the organization of assortment policy of the retailer in conditions of increased competition are defined. The results of the retail enterprise «SILPO-FOOD» and its policy on the formation of a commodity assortment were systematized, the existing assortment strategy of the enterprise was analyzed and the recommendations of improving the assortment strategy’s efficiency were developed. Within the framework of the work, the assessment of the existing product range of «SILPO-FOOD» LLC was made and measures to improve the efficiency and competitiveness of the enterprise by forming an effective commodity range were developed. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject власна торговельна марка uk
dc.subject ефективність uk
dc.subject маркетинг uk
dc.subject ринок uk
dc.subject efficiency uk
dc.subject market uk
dc.subject optimization of product range uk
dc.subject own trademark uk
dc.title Формування стратегії управління товарним асортиментом ТОВ «Сільпо-Фуд» uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу